کد خبر : 1973328 | 26 مهر 1402 ساعت 02:01 | 10.8K بازدید | 10 دیدگاه

ساوتگیت: خوش‌شانس هستیم که بلینگام را داریم

پس از برد قاطعانه و راحت انگلیس برابر ایتالیا و صعود به جام ملت‌های اروپا ۲۰۲۴، گرت ساوتگیت با خبرنگاران درباره نکاتی از بازی و نمایش شاگردانش گفتگو کرد.

ساوتگیت: خوش‌شانس هستیم که بلینگام را داریم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی انگلیس با هدایت گرت ساوتگیت، امشب موفق شد ایتالیا را با گل‌های هری کین و تک گل مارکوس رشفورد با نتیجه ۳-۱ شکست دهد.

ساوتگیت پس از قطعی شدن صعود تیمش به یورو به خبرنگاران گفت: «ما هنوز نیاز داریم که بازی‌های ماه آینده مقابل مالت و مقدونیه شمالی را ببریم، زیرا می‌توانند بر نحوه صعود ما تاثیر بگذارد. فکر می‌کنم احتمالا سخت‌ترین گروه دور مقدماتی را داشتیم و خوشحالم که با موفقیت و سربلندی از آن بیرون آمدیم.»

او درباره درخشش دوباره جود بلینگام افزود: «ذهنیت او نسبت به سنش باورنکردنی است. کارهایی که او در زمین انجام می‌دهد برای کسی که فقط ۲۰ سال دارد بسیار شگفت‌انگیز است. ما خوش‌شانس هستیم که او را در تیم‌مان داریم.

1941377

بازی سختی داشتیم. با چنین بازیکنانی هر بازی‌ سختی را می‌توان برد اما از نظر ذهنی باید آماده باشیم. همانطور که گفتم سخت‌ترین گروه مقدماتی گروه ما بود و با ذهنیت عالی بازیکنان بازی‌ها را پیروز شدیم.

ذهنیت برنده‌مان را باید برای یورو حفظ کنیم که بتوانیم قهرمان شویم. حقیقت این است که ما یکی از تیم‌هایی هستیم که می‌تواند قهرمان یورو شود. باید برای آن کاملا آماده باشیم.»

او در مورد دعوت کردن هری مگوایر و کالوین فیلیپس، علیرغم بازی نکردن در باشگاه‌هایشان گفت: «هر بازیکنی که دعوت شده است لایق پوشیدن لباس تیم ملی است. بازیکنان دیگری هم هستند که احتمالا در اردوهای بعدی دعوت شوند اما می‌توانید ببینید که کالوین فیلیپس و هری مگوایر هر دو امشب عالی بودند. هر دو برای ما مهم هستند. آنها با بازیکنان بسیار خوبی در باشگاه‌هایشان رقابت می‌کنند.»

1941378

دیدگاه‌ها