کد خبر : 1974293 | 30 مهر 1402 ساعت 12:35 | 17.1K بازدید | 40 دیدگاه

کنایه مربی سویا به رئال: بهانه، بهانه و بهانه

مربی سویا معتقد است تیم هایی مثل رئال باید یک قدم از داوری ها جلوتر باشند و ناکامی خود را به گردن داوری نیندازند.

کنایه مربی سویا به رئال: بهانه، بهانه و بهانه

به گزارش "ورزش سه"، هفته دهم لالیگا روز گذشته با برگزاری یک دیدار حساس پیگیری شد که در آن تیم‌های رئال مادرید و سویا به تساوی 1-1 رضایت دادند.

در این بازی که در ورزشگاه سانچس پیسخوان برگزار شد، سویای میزبان به لطف گل به خودی داوید آلابا، مدافع اتریشی رئالی‌ها،در دقیقه 74 پیش افتاد، اما تنها چهار دقیقه بعد دیگر مدافع رئال، دنی کارواخال اشتباه هم‌تیمی‌اش را جبران کرد و گل تساوی را به ثمر رساند.

1943111

رئال مادرید با این نتیجه 25 امتیازی شد و حالا با یک بازی بیشتر نسبت به خیرونا فاصله‌اش را با این تیم به سه امتیاز افزایش داده است. سویای 9 امتیازی هم در رده سیزدهم است.

در این بازی رئالی ها به شدت از داوری گلایه داشتند و اغلب کارشناسان داوری اسپانیا نیز با رئال هم عقیده بودند. یک گل رئال به اشتباه مردود اعلام شد و یک پنالتی روی وینیسیوس نیز اعلام نشد.

1943112

دیگو آلونسو، مربی جدید سویا، که در اولین حضورش روی نیمکت این تیم رئال را متوقف کرد، در مورد داوری نظر جالبی داشت: «من هرگز در مورد داوران حرف نمی زنم چون اصلا در حیطه وظایفم نیست. البته شاید در آینده به داوری هم اعتراض کنم ولی توقعی که من همیشه از تیم هایم دارم این است که از داور بهتر باشند تا اسیر تصمیمات اشتباه او نشویم. داور هم انسان است و شاید یک شب بد داشته باشد.»

1942844

اعتراض رئال؟ «گفتم که تیم های بزرگ همیشه باید یک قدم از داوری ها جلو باشند. در مجموع کار تیم داوری خوب بود و یکسری تنش و درگیری در زمین هم داشتیم که همانجا باقی ماند. هیچ تیمی به خصوص تیم های بزرگ نباید داوری را بهانه ناکامی خود قرار دهند. این بهانه ها قابل قبول نیست.»

دیدگاه‌ها