کد خبر : 1974676 | 01 آبان 1402 ساعت 20:39 | 25.2K بازدید | 5 دیدگاه

فرار خداداد عزیزی و گل برای نساجی! (عکس)

مهاجم بلند قامت نساجی با فرار سریع از میانه زمین گل برتری این تیم در نیمه اول مقابل نوبهار را زد.

فرار خداداد عزیزی و گل برای نساجی! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا آزادی مثل 6 بازی گذشته لیگ برتر و دو دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا، امشب هم از ابتدا در ترکیب نساجی ایران مقابل نوبهار نمنگان ازبکستان قرار گرفت و در نیمه اول روی تک موقعیتی که نصیبش شد، به بهترین شکل استفاده کرد و توانست در موقعیت تک به تک گلزنی کند.

آزادی که دیدار افتتاحیه لیگ قهرمانان آسیا مقابل مومبای سیتی هند توانسته بود یکی از دو گل نساجی را در نیمه دوم به ثمر رساند و در 6 دیدار لیگ برتر هم یک گل زده بود، امشب هم توانست دروازه نوبهار نمنگان را در آخرین لحظات نیمه اول باز کند تا شاگردان مهدی رحمتی با پیروزی به رختکن بروند.

1943858

در دقیقه 44 این دیدار، اشتباه عجیب فیلیپ ایوانوویچ و عظیم‌جان احمدوف، دو بازیکن نوبهار نمگنان در میانه میدان کاری کرد تا محمدرضا آزادی، مهاجم نساجی صاحب توپ شود و با فرار سریع به سبک خداداد عزیزی، به سمت محوطه جریمه نوبهار برود و در موقعیت تک به تک، با یک ضربه پای چپ گل اول بازی را برای نساجی بزند.

ویدئو: 314381

بدون شک این گل محمدرضا آزادی در صورت حفظ شدن تا پایان مسابقه و رقم زدن امتیاز برای تیم نساجی، می‌تواند کمک زیادی به این نماینده ایران برای صعود از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و روحیه بهتر برای سه دیدار دور برگشت کند.

دیدگاه‌ها