کد خبر : 1974712 | 02 آبان 1402 ساعت 05:00 | 30.5K بازدید | 22 دیدگاه

ادعای همبازی سابق ستاره استقلال:

مهرداد محمدی آقای گل لیگ می‌شود

امین منوچهری معتقد است مهرداد محمدی این فصل عنوان آقای گلی لیگ برتر را به دست خواهد آورد.

مهرداد محمدی آقای گل لیگ می‌شود

به گزارش ورزش سه، كامبک هفته گذشته استقلال مقابل تيم هوادار، با درخشش شماره هفت آبی پوشان همراه بود. دو گل از سه گل استقلال در اين مسابقه را مهرداد محمدی كه به زعم كارشناسان بهترين خريد استقلال در نقل و انتقالات تابستان بود، به ثمر رساند. پس از اين اتفاق، گفتگويی با مهاجم سال‌های نه چندان دور استقلال و راه آهن داشتيم و امين منوچهری از شانس بالای آقای گلی هم‌بازی سابق خود در فصل جاری خبر داد.

منوچهری گفت: اگر قرار بود در مورد یک بازیکن جوان صحبت کنیم که تا به اينجاي فصل در استقلال ٣ گل به ثمر رسانده است، خیلی هیجانی بود، اما اكنون در مورد مهرداد محمدی صحبت می‌كنيم که سال‌هاست سابقه حضور در لیگ برتر را دارد و در تیم‌هایی حضور داشته که برای قهرمانی و یا سقوط می‌جنگیدند و کاملاً بازیکن با تجربه‌ای است.

1943457

وی افزود: او همچنین لژیونر بوده و سابقه بازی در لیگ قطر را نیز در کارنامه خود دارد. با توجه به اینکه سال‌های قبل، در راه آهن هم‌تیمی مهرداد بودم و با شناختی که از او دارم، شانس آقای گلی او را بالا می‌دانم. علاوه بر موضوعاتی که به آن اشاره کردم، او متولد شهری است که بسیار با پشتکار است و به خوبی به این موضوع واقف است که با تلاش بیشتر می‌تواند همه کار کند تا آقای گل ليگ برتر امسال سهم بازيكنی از استقلال شود.

بازیکن سابق آبی‌ها در پایان گفت: مطمئنا مهرداد نيز به مسئله دیگری غير از آقای گلی فکر نخواهد كرد. اوایل زمانی که به استقلال پیوست، در گفتگویی که با او داشتم اشاره کردم که می‌توانی آقای گل جدید لیگ باشی. در حال حاضر نيز او با اختلاف دو گل كمتر نسبت به نفر اول جدول برترين گلزنان ليگ یکی از اصلی‌ترین کاندیداهای کسب این عنوان است و قطعا با تلاشی که انجام می‌دهد، به نتیجه دلخواه خواهد رسید.

دیدگاه‌ها