کد خبر : 1975073 | 03 آبان 1402 ساعت 01:43 | 26K بازدید | 23 دیدگاه

حمایت اوزیل از اونانا و مگوایر: دهن‌شان را بستید!

مسوت اوزیل، ستاره سابق رئال مادرید و آرسنال، از هری مگوایر و آندره اونانا در شبکه‌های اجتماعی حمایت کرده است و گفت که آنها بلاخره دهان بدخواهانشان را بستند.

حمایت اوزیل از اونانا و مگوایر: دهن‌شان را بستید!

به گزارش "ورزش سه"، هری مگوایر چند ماه جهنمی را در منچستریونایتد سپری کرد. او بعد از تبدیل شدن به یک نیمکت نشین کامل بازوبند کاپیتانی یونایتد را از دست داد و اریک تن هاخ، سرمربی تیم ترجیح داد برونو فرناندز در فصل جدید کاپیتان تیمش باشد. این بازیکن بعد از یک گل به خودی در تیم ملی هم حسابی مورد انتقاد کارشناسان فوتبال انگلیس قرار گرفت تا تحت فشاری بیشتری هم برود.

از آن سو آندره اونانا که بعد از جدایی داوید دخیا به عنوان دروازه‌بان اصلی یونایتد از اینتر به این تیم پیوست، شروع فصل بسیار بدی را تجربه کرد و با چند اشتباه فاحش، باعث شد تیمش گل‌های بدی بخورد. او در چند شکست یونایتد در این فصل بیشترین تقصیر را داشت تا او هم مثل مگوایر مورد انتقادات شدید و تمسخر قرار بگیرد و حتی برخی هواداران یونایتد از دخیا درخواست کنند که به تیمشان برگردد.

1944588

اما هر دوی این بازیکنان امشب و در بازی خانگی مقابل کپنهاگن در هفته سوم رقابت‌های چمپیونزلیگ، توانستند ناجی تیمشان باشند. مگوایر با یک ضربه سر تک گل پیروزی بخش تیمش را به ثمر رساند و آندره اونانا هم با یک سیو مهم زمانی که بازی 0-0 بود و همچنین مهار یک پنالتی در دقایق تلف شده نیمه دوم بازی، یک پیروزی مهم را به تیمشان هدیه دادند تا یونایتد شانس‌های خود را برای صعود از گروه زنده نگه دارند.

بعد از این بازی مسوت اوزیل در یک پست در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: "هری مگوایر و آندره اونانا لیاقت این که دهان بدخواهانشان را ببندند را داشتند."

دیدگاه‌ها