کد خبر : 1976308 | 08 آبان 1402 ساعت 02:03 | 78.5K بازدید | 24 دیدگاه

اژدها از لغزش بنفیکا استفاده کرد

طارمی گل زد، پورتو با دو دشمنش همسایه شد!

پورتو با گلزنی مهدی طارمی توانست از سد ویزلا عبور کرده و با دو تیم دیگر مدعی لیگ پرتغال، هم امتیاز شود.

طارمی گل زد، پورتو با دو دشمنش همسایه شد!

به گزارش "ورزش سه"، پورتو به خوبی توانست از فرصت لغزش دور از انتظار بنفیکا برابر تیم رده سیزدهمی کاساپیا استفاده کند و در یک دیدار خارج از خانه برابر ویزلا، برنده از زمین خارج شد تا آنها با دو رقیب اصلی خود در امتیاز 22 برابر شوند با ذکر این نکته که اسپورتینگ یک بازی کمتر دارد.

در این مسابقه مهدی طارمی به دنبال شکستن طلسم گلزنی در رقابت های لیگ برتر بود. او پس از پشت سر گذاشتن یک هفته خوب که طی آن برابر رویال آنتورپ 2 پاس گل به هم تیمی هایش داده بود، پای به زمین مسابقه گذاشت تا بتواند دومین گل فصل خود در رقابت های امسال لیگ برتر پرتغال به ثبت برساند.

این بازی با حملات پورتو به روی دروازه ویزلا آغاز شد و این تیم در دقیقه 21 صاحب یک ضربه پنالتی شد. پس از آنکه اوا نیلسون وارد محوطه جریمه شد، برونو ویلسون مدافع ویزلا که قصد داشت توپ را بزند، بازیکن برزیلی پورتو را نقش بر زمین کرد و داور نیز یک خطای پنالتی برای پورتو اعلام کرد.

مهدی طارمی که پنالتی زن اول پورتو محسوب می شود، پشت این توپ ایستاد. او به مانند همیشه با مکث پس از سوت داور و دور خیز طولانی، آرام آرام به سمت توپ حرکت کرد و ضربه اش را با زاویه بسیار زیاد و سرعت بالا به گوشه سمت راست دروازه‌بان ویزلا هدایت کرد و علی رغم تشخیص درست فابیجان بونتیچ، توپ به گل نخست پورتو تبدیل شد.

1947176

این دومین گل مهدی طارمی در این فصل از رقابت های لیگا بود. او پیش از این در دیدار برابر استرلا موفق به گلزنی شده بود و پس از فیفا دی که موفق شد دروازه اردن را باز کند و برابر آنتورپ 2 پاس گل بدهد، به عملکرد خوبش ادامه داد تا نشان دهد به روزهای خوبش بازگشته است.

1947173
1947175

پورتو در ادامه بازی موفق شد به گل دوم برسد. پس از آنکه استفن اوستاکیو از سمت راست یک حرکتی را آغاز کرد و از میان چند بازیکن ویزلا گذشت، قصد داشت تا بازیکن هم تیمی را صاحب توپ کند ولی پاس او به مدافع میزبان برخورد کرد و مجددا برابر اوستاکیو قرار گرفت که بازیکن کانادایی با یک ضربه فنی و دقیق، به زیبایی توپ را به گوشه دروازه فرستاد و اختلاف را افزایش داد.

1947174

در نیمه دوم چند فرصت نصیب ویزلا شد ولی با بی دقتی بازیکنان این تیم از دست رفت. مهدی طارمی در دقیقه 81 و پس از کشیدن پیراهن بازیکن حریف یک اخطار دریافت کرد و دقایقی بعد تعویض شد و جای خود را به گونچالو بورخس داد. در نهایت این بازی با پیروزی 2 بر صفر پورتو به پایان رسید و اژدها با بنفیکا و اسپورتینگ 22 امتیازی شد که البته سبز و سفیدپوشان یک بازی کمتر انجام داده اند.

دیدگاه‌ها