کد خبر : 1976553 | 09 آبان 1402 ساعت 10:14 | 20.4K بازدید | 70 دیدگاه

احضار گل‌محمدی و خانی به کمیته اخلاق

سرمربی پرسپولیس و عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال باید به کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال بروند.

احضار گل‌محمدی و خانی به کمیته اخلاق

به گزارش “ورزش سه، با اعلام کمیته اخلاق، یحیی گل محمدی، سرمربی تیم پرسپولیس جهت ادای پاره‌ای از توضیحات باید روز دوشنبه 15 آبان ماه در کمیته اخلاق حضور یابد.

همچنین علیرضا خانی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال به همراه معاون فعلی باشگاه استقلال باید روز دوشنبه 15 آبان ماه در کمیته اخلاق جهت ادای پاره‌ای از توضیحات حضور داشته باشند.

علیرضا خانی، عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال اخیراً در مصاحبه‌ای نسبت به عدم حضور یحیی گل‌محمدی در تمرینات پرسپولیس اظهار نظر داشته و عنوان کرده بود برخی سرمربیان برای دریافت آپشن قراردادشان قهر می‌کنند و سر تمرین نمی‌روند ولی سرمربی آنها دو بار حاضر شده قراردادش را کاهش دهد.

در سمت مقابل هم یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس پس از دیدار ملوان انزلی که دو روز قبل برگزار شد پاسخ غیر مستقیم به اظهارات عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال داشت و عنوان کرد که او بزرگتر از دهانش حرف زده است.

حالا کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال به این ماجرا و مصاحبه‌های عضو هیئت مدیره استقلال و سرمربی پرسپولیس واکنش نشان داده و هر دو نفر را احضار کرده است.

نکته عجیب در دعوت‌نامه کمیته اخلاق برای سرمربی پرسپولیس اینجاست که یحیی گل‌محمدی در روز احضار به این کمیته، به همراه تیمش در ایران حضور ندارد و باید آماده بازی لیگ قهرمانان آسیا با استقلال تاجیکستان در روز سه‌شنبه هفته آینده شوند.

دیدگاه‌ها