کد خبر : 1976973 | 11 آبان 1402 ساعت 09:00 | 9.2K بازدید | 17 دیدگاه

شاید یک تغییر در خط حمله؛

ترکیب احتمالی ملوان برای سورپرایز سپاهان

تیم ملوان پس از توقف پرسپولیس در دیداری حساس به مصاف سپاهان خواهد رفت.

ترکیب احتمالی ملوان برای سورپرایز سپاهان

به گزارش "ورزش سه"، کسر امتیاز و بازی معوقه سپاهان با نتایج درخشان ملوان همراه شده تا این دو تیم با 12 امتیاز در کنار یکدیگر قرار بگیرند و دیدارشان در ورزشگاه نقش جهان تقابل دو تیم همسایه تلقی شود.

ملوان بعد از تساوی مقابل پرسپولیس حالا در شرایطی مقابل سپاهان قرار خواهد گرفت که مهدی تارتار بدون بازیکن محروم و مصدوم راهی اصفهان شده تا دومین تیم مدعی را هم متوقف کند.

او در این بازی هم با سیستم 3-5-2 همیشه وارد زمین خواهد شد و تغییری در سیستم این تیم ایجاد نشده اما احتمالا تغییراتی در چینش بازیکنان وجود خواهد داشت.

ترکیب احتمالی: افشار صداقت، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، میلاد باقری، مجید عیدی، پدرام قاضی‌پور، پویا پورعلی، حسین صادقی، مهران احمدی، مسعود زائرکاظمین و رضا جعفری.

افشار صداقت که در چهار بازی اخیر به شکلی شگفت‌انگیز موفق به بسته نگه داشتن دروازه شده، همچنان اعتماد مهدی تارتار را متوجه خود می‌بیند و امیدوار است که در این بازی هم بدرخشد.

1948485

نکته مهم اینکه خط دفاعی تیم ملوان عملکردی رضایت بخش داشته و به همین دلیل بعید است که تارتار تغییراتی را در ترکیب خط دفاعی تیمش ایجاد کند و سه مدافع مرکزی به همراه دو وینگ بک بازی خواهند کرد.

خط میانی تیم ملوان با پویا پورعلی، حسین صادقی و مهران احمدی تشکیل خواهد شد اما ممکن است در این خط امین پورعلی وارد زمین شود تا این بازیکن باتجربه فیکس شود.

در خط حمله رضا جعفری مهره ثابت است اما امکان دارد سهیل فداکار از ترکیب خارج شود تا به جای او مسعود زائر کاظمینی به میدان برود.

دیدگاه‌ها