کد خبر : 1977114 | 11 آبان 1402 ساعت 19:30 | 14.1K بازدید | 29 دیدگاه

بهتر است درباره تیم ما نظر ندهند

مربی استقلال: باز هم یک پنالتی ما را نگرفتند

استقلال ‌در دیداری خارج از خانه مقابل شمس آذر قزوین به تساوی ۲ بر ۲ رسید.

مربی استقلال: باز هم یک پنالتی ما را نگرفتند

به گزارش "ورزش سه"، کیانوش رحمتی، مربی استقلال، پس از تساوی تیمش مقابل شمس آذر گفت: به دو تیم خسته نباشید می‌گویم. بازی خوبی بود و همه از این مسابقه لذت بردند. نمایش خوبی ارائه دادیم و موقعیت‌های دیگری هم داشتیم که بتوانیم گلزنی کنیم اما از دست رفت. بازی به بازی جلو می‌رویم و از اکنون به فکر دیدار بعد مقابل تراکتور خواهیم بود.

مربی استقلال در مورد صحبت‌های دقیقی در کنفرانس خبری نیز گفت: تعجب می‌کنم آقای دقیقی چگونه این بازی را نگاه کرده، موقعیت گل ما ۲-۳ برابر آن‌ها بوده و این صحبت‌ها دیگر فکر می‌کنم احساسی باشد. ایشان بهتر است هیجانش را در مصاحبه‌هایش کنترل کند و با واقعیت بهتر روبه رو شود.

وی در خصوص داوری دیدار گفت: دیگر خسته شده‌ایم از صحبت کردن درباره این مسائل، هفته قبل آقای نکونام از حق تیم و هواداران دفاع کرده اما محرومش کرده‌اند و بعد گفته‌اند تعلیقی. در این بازی بعد از گل اول تیم یک پنالتی صددرصدی روی مهرداد محمدی گرفته نشد. واقعا دیگر عادت کرده‌ایم، اهل جنجال و اعتراضات هماهنگ پس از بازی هم نیستیم که سر تیم ما را بریدند. ما واقعا عدالت می‌خواهیم برای همه تیم‌ها، نه چیزی کمتر و نه بیشتر. امسال استقلال مظلوم بوده است.

مربی استقلال گفت: با ما تماس گرفته‌اند و گفته‌اند صحنه آهسته از زوایای مختلف موقعیت‌های مشکوک ما را در محوطه جریمه حریف را نشان نداده‌اند، واقعا جای سوال دارد این نوع پخش تلویزیونی، در نشان دادن صحنه‌های مسابقه کاش بی‌طرف بودند.

رحمتی در پایان و در خصوص صحبت‌های پرسپولیسی‌ها درباره مسائل مالی و کم کردن قرارداد بازیکنان استقلال نیز گفت: مسائل داخلی تیم ما به آن‌ها ربطی ندارد و بهتر است حدشان را بدانند و درباره تیم‌ خودشان فقط نظر بدهند. سرمربی و بازیکنان ما از خودگذشتگی کردند و شاید در تیم آن‌ها مسائل این چنینی تعریف نشده باشد و آن مشکل ما نیست.

استقلال با این تساوی در جدول ۱۹ امتیازی شد و همچنان صدرنشین لیگ برتر باقی ماند.

دیدگاه‌ها