کد خبر : 1977622 | 14 آبان 1402 ساعت 00:24 | 14.1K بازدید | 19 دیدگاه

جای مارادونا در فینال کوپا لیبرتادورس خالی نیست

بنجامین آگوئرو، پسر سرخیو آگوئرو نوه دیه‌گو آرماندو مارادونا با پوشیدن تی‌شرتی با عکس خاصی از پدربزرگش، به تماشای فینال کوپا لیبرتادورس رفته است.

جای مارادونا در فینال کوپا لیبرتادورس خالی نیست

به گزارش "ورزش سه"، فینال کوپا لیبرتادورس، امشب از ساعت ۲۳:۳۰، بین دو تیم بوکا جونیورز و فلومیننزه آغاز شده است.

در ترکیب هر دو تیم چهره‌های شاخصی دیده می‌شود. در دروازه بوکا جونیورز، سرخیو رومرو قرار دارد و در خط حمله‌‌شان دیگر بازیکن سابق منچستر یونایتد، ادینسون کاوانی ایستاده است. در ترکیب فلومیننزه نیز فلیپه ملو و مارسلو در خط دفاع هستند.

اما چهره برجسته دیگری نیز روی سکوی تماشاگران ایستاده است و از بوکا جونیورز حمایت می‌کند؛ بنجامین آگوئرو فرزند ۱۴ ساله سرخیو آگوئرو. او نوه دیه‌گو مارادونا نیز هست و با پوشیدن تی‌شرتی که عکس اسطوره آرژانتینی‌ها را نشان می‌دهد در ورزشگاه ماراکانا حاضر شده است. این عکس روی تیشرت مربوط به سال‌های پایانی فوتبال مارادوناست که در بازگشت به بوکا جونیورز و فوتبال آرژانتین، برای ابراز علاقه به این باشگاه قسمتی از موهایش را به رنگ زرد درآورد که به نوعی پیراهن این باشگاه را تداعی می‌کرد.

1949676

بوکا جونیورز تاکنون ۶ بار قهرمان این رقابت‌ها شده و ۵ عنوان نایب قهرمانی نیز کسب کرده است و امشب برای کسب هفتمین عنوان قهرمانی خواهد جنگید. در آن سمت فلومیننزه هرگز قهرمان کوبا لیبرتادورس نشده و امشب در خانه، به دنبال کسب اولین قهرمانی‌اش است.

1949675

بازی تا دقیقه ۳۶ با گل کانو با نتیجه یک بر صفر به سود فلومیننزه دنبال می‌شود.

دیدگاه‌ها