کد خبر : 1978082 | 15 آبان 1402 ساعت 20:44 | 8.6K بازدید | 9 دیدگاه

میلان اشکرینیار:

در ایتالیا باید انتظار توهین داشته‌ باشید!

میلان اشکرینیار، مدافع پاری سن ژرمن، در مصاحبه قبل از بازی این تیم مقابل میلان در ورزشگاه سن سیرو، گفت بازیکنان میهمان همیشه در مقابل تیم ایتالیایی باید انتظار رفتار تند تماشاگران را داشته باشند.

در ایتالیا باید انتظار توهین داشته‌ باشید!

به گزارش "ورزش سه"، این مدافع اسلوواک از زمان پیوستن به تیم پاری سن ژرمن از اینتر در تابستان امسال توانسته تا در ترکیب این تیم جا بیفتد و برای عملکرد این فصل توانسته از سایت گل نمره خوب 7.22 دریافت کند. او در آستانه بازی خارج از خانه با میلان در چمپیونزلیگ در کنار لوئیس انریکه برای مصاحبه قبل از بازی انتخاب شده است.

تجربه حضور در پاریس؟
"من از این تجربه جدید در پاریس خوشحالم. در هر جلسه تمرینی، قبل هر مسابقه‌ای اعتماد به نفس پیدا می‌کنم. هنوز چیزهایی برای پیشرفت شخصی و تیمی وجود دارد."

سبک بازی تیم؟
"من سبک بازی خودم را در این تیم دوست دارم، از داشتن مالکیت توپ، پرسینگ بالا لذت می‌برم. ما همیشه می‌خواهیم مسابقه را کنترل کنیم، این را دوست دارم. ما به صورت انفرادی و تیمی روی بهبود و پیشروی کار می‌کنیم."

1950486

بازی دشوار فردا؟
"ما خواهان تداوم نتایج خود هستیم. همیشه جای بهتر شدن وجود دارد، اما ما ویژگی‌هایی برای اینکه فردا برتر باشیم داریم."

توهین ماروتا (رئیس اینتر) بعد از این که تیم را ترک کردید؟
" من اینجا هستم تا در مورد بازی فردا صحبت کنم. ماروتا چیزهایی گفت. من نمی‌خواهم در موردش بحث کنم. من خبر دارم چه اتفاقی افتاده است. اکنون زمان صحبت در مورد آن نیست، فقط می‌خواهم فردا یک مسابقه خوب داشته باشم. "

توهین‌های احتمالی طرفداران میلان به دوناروما؟
ما همیشه می‌دانیم در ایتالیا می‌توانیم منتظر چه چیزهایی باشیم. دوناروما را نگران نمی‌بینم، او یکی از بهترین دروازه‌بانان جهان است، او تجربه زیادی دارد. می‌دانم که او روی عملکرد خوب و کمک به تیم تمرکز خواهد کرد. "

دیدگاه‌ها