کد خبر : 1979920 | 23 آبان 1402 ساعت 12:38 | 21.8K بازدید | 7 دیدگاه

امیدواری رئال: این ستاره خیلی زود برمی‌گردد

احتمال دارد که جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، امروز اردوی تیم ملی انگلیس را ترک کند و به اسپانیا برگردد.

امیدواری رئال: این ستاره خیلی زود برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، بلینگام در جریان دیدار رئال مادرید برابر رایو وایه‌کانو از ناحیه کتف دچار آسیب‌دیدگی شد و حالا احساس دردش باعث شده که با مشکلاتی روبه‌رو شود. 

او نتوانست رئال مادرید را در دیدار برابر براگا در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا همراهی کند و در پیروزی پر گل این تیم مقابل والنسیا در رقابت‌های لالیگا هم غایب بود تا نگرانی از شرایط این بازیکن بیش از پیش جدی شود. 

گفته می‌شود که کادر پزشکی رئال مادرید به این نتیجه رسیده که این ستاره انگلیسی به دو هفته استراحت نیاز دارد تا به شرایط عادی برگردد اما گرت ساوت‌گیت تصمیم گرفت که او را به اردوی تیم ملی انگلیس دعوت کند تا شرایطش را از نزدیک زیر نظر بگیرد.

1953145

بلینگام روز دوشنبه در سن جرج پارک حضور پیدا کرد تا کادر پزشکی تیم ملی کشورش آزمایشاتی را روی او انجام دهند و شرایطش را ارزیابی کنند و قرار است سرمربی سه شیرها تا ساعاتی دیگر تصمیم نهایی را درباره حضور یا ترک اردو توسط او اعلام کند. 

گفته شده است که حتی در صورتی که این بازیکن توانایی همراهی تیم ملی کشورش را هم نداشته باشد، می‌تواند برای مدتی در اردو بماند تا پیش از بازگشت به اسپانیا تحت نظر کادر پزشکی انگلیس روند درمانش را طی کند اما انتظار می‌رود که او زودتر به مادرید برگردد.

دیدگاه‌ها