کد خبر : 1980298 | 25 آبان 1402 ساعت 01:20 | 2.9K بازدید | 0 دیدگاه

نايب رييس فدراسيون ژيمناستيک ادعا کرد:

۳۰ عضو مجمع خواهان مجمع فوق‌العاده فدراسیون

نائب رییس فدراسیون ژیمناستیک می‌گوید تنها راه حل بحران ژیمناستیک برگزاری مجمع فوق العاده است.

۳۰ عضو مجمع خواهان مجمع فوق‌العاده فدراسیون

به گزارش "ورزش سه"، وحید احمدی مربی تیم ملی ژيمناستيک و نایب رییس این فدراسیون با تاکید بر حل فوری مشکلات ژیمناستیک گفت: از وزارت ورزش و جوانان خواستاریم درخواست اعضای مجمع مبنی بر برگزاری مجمع فوق العاده را اجابت نماید تا مشکلات بین المللی حل شود. بیش از نیمی از اعضای مجمع مطابق بند ۴ ماده ۱۸ اساسانامه فدراسیون ژیمناستیک مصوب مجمع عمومی که مورد تایید fig است درخواست مجمع فوق العاده را از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نمود‌ه‌اند.

وی افزود: همچنین مطابق بند ۳ ماده ۱۸ اعضای هیئت رییسه فدراسیون نیز درخواست برگزاری مجمع را دارند که کتبا به وزارت ورزش اعلام گردیده است. امیدواریم با تامل کمیته وزارت مشکلات این رشته حل بشود و ما مطابق اساسانامه درخواست داریم. قریب به ۳۰ نفر از اعضای مجمع درخواست مجمع فوق العاده را دارند این درحالی است که براساس اساسانامه پس از درخواست یک سوم از اعضای مجمع این موضوع ظرف ۲۱ روز کاری باید انجام شود.

احمدی در ادامه صحبت‌های خود می‌گوید: دستور کار مجمع فوق العاده درخواستی، تعیین سرپرست مجمع، تعیین تکلیف رییس مستعفی و دبیر معزول ایشان و تجدید فرایند انتخابات است تا مشکلات این رشته هم‌ در داخل و در میادین بین المللی حل شو. نگاه ما به شرایط ژیمناستیک در حال حاضر یک توجه‌ ملی باید باشد. از وزیر ورزش درخواست می‌کنم به صدای اعضای مجمع گوش کند.

این ادعای نایب رییس فدراسیون ژیمناستیک در حالی مطرح شده که این رشته مدت زیادی است به دلیل به رسمیت شناخته شدن زهرا اینچه درگاهی، رییس سابق این فدراسیون از سوی فدراسیون جهانی، نمی‌تواند در بعد بین المللی فعالیت کند. در روزهای اخیر هم از گوشه و کنار اخباری مبنی بر بازگشت اینچه درگاهی به عنوان سرپرست به گوش رسیده است. باید دید وزارت ورزش چه تصمیمی برای آینده این رشته خواهد گرفت.

دیدگاه‌ها