کد خبر : 1980538 | 26 آبان 1402 ساعت 14:32 | 103.5K بازدید | 62 دیدگاه

سایه اخراج بر سر ژاوی: جانشین انتخاب شد

باشگاه بارسلونا شرایط میچل سانچز، سرمربی خیرونا، را به دقت به‌عنوان گزینه اصلی جانشینی ژاوی زیر نظر دارد.

سایه اخراج بر سر ژاوی: جانشین انتخاب شد

به گزارش "ورزش سه"، عملکرد نه چندان خوب بارسلونا در چند هفته اخیر و دو شکست برابر رئال مادرید در لالیگا و شاختار در لیگ قهرمانان باعث شده که فشارها روی ژاوی بیش از پیش افزایش پیدا کند.

خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، در گفت‌وگو با اسپورت مدعی شده بود که گزینه بهتری از ژاوی برای نشستن روی نیمکت این تیم وجود دارد و این مربی جوان از حمایت کامل مدیران این باشگاه برخوردار است.

اما حالا فوتبال اسپانا خبر داده که مدیران بارسا به‌صورت دقیق شرایط سانچز و عملکرد حیرت‌آور او در خیرونا را زیر نظر دارند و از او به عنوان گزینه اصلی هدایت این تیم نام برده می‌شود. 

1955289

هرچند آن‌ها باور دارند تا زمانی که ژاوی بتواند به اهداف بارسلونا دست پیدا کند نیازی نیست نگرانی خاصی از این بابت داشته باشد و حتی تصمیم اصلی آن‌ها این است که هرگونه تغییر احتمالی در کادر فنی را به تابستان سال آینده موکول کنند، مگر این که تیم وارد شرایط بحرانی شود. 

خیرونا در حال حاضر بهترین تیم این فصل لالیگا به حساب می‌آید و با نتایج درخشان و باورنکردنی موفق شده بالاتر از بارسلونا و رئال مادرید با کسب 34 امتیاز در صدر جدول لالیگا قرار بگیرد. آن‌ها همچنین با به ثمر رساندن 31 گل بهترین خط حمله این رقابت‌ها را هم در اختیار دارند.

دیدگاه‌ها