کد خبر : 1981098 | 29 آبان 1402 ساعت 01:18 | 7.9K بازدید | 1 دیدگاه

توقف نروژ در بازی پرگل: جای هالند خالی بود

اسکاتلند و نروژ در دیداری جذاب به تساوی ۳-۳ رسیدند.

توقف نروژ در بازی پرگل: جای هالند خالی بود

به گزارش "ورزش سه"، اسکاتلند و نروژ در حالی برابر‌ هم قرار گرفتند که حضور یاران ارلینگ هالند در یورو به طور کامل منتفی شده بود و اسکاتلند موفق به صعود شده بود.

در دقیقه‌ ۳ روی یک موقعیت عالی، ضربه ارون دونوم در داخل محوطه جریمه به کنج دروازه رفت و نروژ خیلی زود به برتری رسید.

1956320

در دقیقه ۱۱ روی حمله اسکاتلند توپ به دست‌ دونوم خورد و داور نقطه پنالتی را نشان داد. جان مک‌گین پشت توپ ایستاد و بازی را مساوی کرد.

1956326

در دقیقه ۲۰ نروژ باز هم جلو افتاد. روی حمله و اشتباه مدافعان اسکاتلند، توپ در مقابل دروازه به یورگن لارسن رسید و او کاری راحت را انجام داد و توپ را وارد دروازه کرد تا بازی ۲-۱ شود.

1956323

در دقیقه ۳۳ روی کرنر ارسالی بازیکنان اسکاتلند، توپ در محوطه جریمه به لئو اوستینگارد، بازیکن نروژ برخورد کرد و وارد دروازه شد و تا بازی با یک گل به خودی باز هم مساوی شود.

1956321

نیمه اول با همین نتیجه ۲-۲ به پایان رسید.

نیمه دوم را اسکاتلند بهتر آغاز کرد. در دقیقه ۵۵ ضربه مک‌گین با اختلاف نسبتا کمی از دروازه به بیرون رفت.

۴ دقیقه بعد استوارت آرمسترانگ پس از یک و دو با مک‌گین توپ را به تور دروازه چسباند و برای اولین بار در این بازی، اسکاتلند را به برتری رساند.

1956325

پس از این گل بازی کمی آرام شد و هیجان دقایق گذشته را نداشت. نروژ جلو کشید و برای زدن گل مساوی تلاش کرد اما اسکاتلند به شکلی عالی دفاع کرد و اجازه نفوذ را به نروژی‌ها نداد.

در دقیقه ۸۶ بالاخره تلاش‌های نروژ جواب داد و محمد الیونسی موفق شد دروازه اسکاتلند را باز کند تا بازی در آخرین دقایق ۳-۳ شود.

1956324

تلاش‌های دو تیم برای زدن گل برتری بی‌نتیجه ماند تا این بازی جذاب و دیدنی با نتیجه ۳-۳ به پایان برسد.

دیدگاه‌ها