کد خبر : 1981364 | 30 آبان 1402 ساعت 12:08 | 19.3K بازدید | 4 دیدگاه

اولین واکنش گاوی به مصدومیت دلخراش

مصدومیت شدید گاوی دل بسیاری از دوست‌داران فوتبال را به درد آورد و پس از ساعت‌ها از این اتفاق بالاخره او اولین واکنش خود را نشان داد.

اولین واکنش گاوی به مصدومیت دلخراش

به گزارش "ورزش سه"، بدترین خبر دیروز برای فوتبال اسپانیا و بارسا تایید مصدومیت رباط صلیبی گاوی بود. 

ستاره جوان بارسلونا در جریان بازی اسپانیا-گرجستان بدون برخورد با بازیکن حریف مصدوم شد و با گریه زمین را ترک کرد. پیشبینی‌های اولیه منفی بود و دیروز تیم پزشکی بارسا مصدومیت رباط صلیبی و رباط جانبی او را تایید کرد و به این ترتیب گاوی باید بین 7 تا 10 ماه دور از میادین بماند. او تمام فصل و همچنین یورو 20204 و المپیک پاریس را از دست خواهد داد.

1956384

از دیروز موج پیام‌های مثبت و دلگرم‌کننده به سمت گاوی سرازیر شده است. اولین نفر فران تورس بود و سپس فرمین، پدری، کانسلو و روبرت لواندوفسکی بودند که با گاوی ابراز هم‌دردی کردند. از جمع رئالی‌ها نیز دنی کارواخال و خوسلو کسانی بودند که در صفحات اجتماعی خود برای گاوی پیام‌های دلگرم‌کننده فرستاند.

1956380

با این وجود خود گاوی هنوز هیچ پستی در مورد این اتفاق تلخ منتشر نکرده و تنها واکنش او بازنشر ویدیوی لالیگا از بهترین لحظاتش در فصل جاری بوده است. بازنشر این پست همراه با دو قلب آبی و قرمز. 

او بدترین لحظات دوران فوتبالش را پشت سر می‌گذارد و باشگاه بارسلونا خوش‌بین است تا با جراحی به موقع و یک ریکاوری مناسب، گاوی را برای فصل بعد در بهترین فرم داشته باشد.

دیدگاه‌ها