کد خبر : 1981864 | 02 آذر 1402 ساعت 14:55 | 675.4K بازدید | 78 دیدگاه

خط آتش لیورپول غوغا کرد

لیورپول 10-0 سیتی: پپ باید نگران باشد!

در آستانه بازی حساس سیتی و لیورپول، به نظر شرایط مهاجمان قرمزپوش بسیار بهتر از نیروهای تهاجمی سیتیزن‌هاست.

لیورپول 10-0 سیتی: پپ باید نگران باشد!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که ارلینگ هالند بازی دوم نروژ در مقدماتی یورو 2024 را به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا از دست داد، داروین نونیز، ستاره اروگوئه‌ای لیورپول، در دو بازی سه گل به ثمر رساند. مهاجمان لیورپول در این فیفادی 10 گل به ثمر رساندند. این در آستانه بازی حساس سیتی و لیورپول اصلا خبر خوبی برای پپ گواردیولا نیست.

مصدومیت، باخت و ناکامی در صعود به یورو 2024 آلمان و همه این‌ها در آستانه دیدار منچسترسیتی و لیورپول برای هالند مثل یک کابوس بود.

1955726

رگ به رگ شدن مچ پای مهاجم نروژی مقابل جزایر فارو که البته چیزی جدی نبود، باعث شد تا او بازی مقابل اسکاتلند را از دست بدهد. نروژ با تساوی 3-3 متوقف شد و پس از قطعی شدن صعود رومانی از رسیدن به پلی آف، از صعود باز ماند.

کسانی که از فیفادی به بهترین شکل استفاده کرده‌اند، مهاجمان لیورپول بودند. هالند در 6 بازی اخیر خود با منچسترسیتی 9 گل به ثمر رسانده بود ولی در فیفادی گلزنی نکرد و مصدوم هم شد. مهاجمان لیورپول ولی در مجموع 10 گل برای تیم‌های ملی خود به ثمر رساندند.

1956542

محمد صلاح برای مصر چهار گل مقابل جیبوتی در اولین دیدار مقدماتی جام جهانی به ثمر رساند. سپس لوئیز دیاز بود که برای کلمبیا دو گل کلیدی به برزیل زد. 

در مقایسه شماره 9 های لیورپول و سیتی، این داروین نونیز بود که برنده شد. او یک گل به آرژانتین زد و دو گل نیز برابر بولیوی به ثمر رساند. کودی خاکپو یکی از 6 گل هلند را به جبل الطارق زد و ژوتا نیز در بازی پرتغال برابر لیختن اشتاین به رونالدو پاس گل داد. دومنیک سوبوسلای با اینکه یک مهاجم نیست ولی دو گل حساس برای مجارستان برابر مونته نگرو زد تا باعث صعود این تیم به دور نهایی یورو 2024 شود.

1955195

در سوی دیگر مهاجمان سیتی در فیفادی موفق به گلزنی نشدند هرچند برناردو و دوکو در امر گل‌سازی درخشیدند.

سیتی و لیورپول شنبه در شرایطی به مصاف هم می‌روند که آبی‌ها با یک امتیاز بیشتر صدرنشین هستند و باید دید در میدان شرایط برای این دو تیم چطور پیش خواهد رفت.

دیدگاه‌ها