کد خبر : 1983705 | 10 آذر 1402 ساعت 09:46 | 20.3K بازدید | 10 دیدگاه

افشاگری جدید: پی‌اس‌جی مسی را از میلان دزدید!

پائولو مالدینی، اسطوره باشگاه میلان، جزئیات جدیدی را درباره تلاشش برای جذب لیونل مسی مطرح کرده است.

افشاگری جدید: پی‌اس‌جی مسی را از میلان دزدید!

به گزارش "ورزش سه"، مسی جدایی تلخی از بارسلونا داشت و زمانی که مشخص شد او به حضورش در این باشگاه ادامه نخواهد داد، چندین باشگاه بزرگ اروپایی به عنوان مقصد احتمالی‌اش معرفی شدند. 

در آن زمان منچسترسیتی و پاری سن ژرمن دو گزینه اصلی بودند و نامی از میلان مطرح نبود. این ستاره آرژانتینی هم در نهایت تصمیم گرفت راهی پاریس شود و دو سال در این باشگاه حضور داشت تا در نهایت فوتبال اروپا را ترک کرد. 

پیش از این گفته شده بود که میلان هم تلاشی برای جذب این بازیکن داشته و حالا مالدینی در گفتگو با روزنامه ریپابلیکا جزئیات جدیدی را درباره این ادعای مطرح شده فاش کرده است. 

1956801

این اسطوره باشگاه میلان در این باره گفت: «وقتی مسی پس از ترک بارسا بازیکن آزاد بود و این باشگاه را در ماه آگوست ترک کرد، ما سعی کردیم او را به خدمت بگیریم. تماسی هم با این بازیکن و مدیر برنامه‌های او برای بررسی این موضوع گرفتیم. 

اما این تصمیم در حد یک ایده باقی ماند چون لئوناردو (مدیر ورزشی سابق پاری سن ژرمن) با من تماس گرفت و گفت که پی اس جی بسیار زودتر از ما اقدام کرده و مذاکرات نهایی بین آنها و مسی برای انتقال او به پاریس در حال انجام است.»

دیدگاه‌ها