کد خبر : 1983964 | 11 آذر 1402 ساعت 12:06 | 31.8K بازدید | 9 دیدگاه

جزییات اهدای پاداش ویژه رییس‌جمهور به بازیکنان جام‌جهانی 98

ستاره تیم ملی حواله‌ خودروی بازیکنان دیگر را خرید!

مدیرسابق روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال درباره اهدای حواله خودرو به بازیکنان ایران در جام جهانی 98 فرانسه صحبت‌های جالبی کرد.

ستاره تیم ملی حواله‌ خودروی بازیکنان دیگر را خرید!

به گزارش "ورزش سه"، ماجرای حواله خودرویی که بعد از صعود ایران به جام جهانی 1998 به بازیکنان تیم ملی از سوی رییس جمهور وقت اهدا شد، طی یکی دو روز گذشته بسیار سر و صدا کرده است. حالا مشخص شده که اعطای حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی به عنوان پاداش اولین بار قبل از جام جهانی 98 رخ داده و مربوط به قبل از جام جهانی 2022 نیست.

عباس ترابیان به عنوان یکی از مردان شناخته شده مدیریت فوتبال که سال‌ها در فدراسیون سمت‌های مختلفی را تجربه کرده، قبل از جام جهانی 1998 فرانسه ریاست کمیته روابط بین‌الملل فدراسیون را برعهده داشت و در جریان جزییات حواله‌های اهدایی به بازیکنان تیم ملی قرار دارد.

ترابیان در این باره به خبرنگار ما گفت: «در آن دوره آقای خاتمی رییس‌جمهور بود و بعد از صعود به جام جهانی 98 به مقر ریاست جمهوری دعوت شدیم. همه اعضای تیم با یک اتوبوس نزد رییس‌جمهور رفتیم و ملاقاتی داشتیم. در آن جلسه رییس جمهور یک حواله خودرو به بازیکنان تیم ملی اهدا کردند و همه بازیکنان وقت تیم ملی نیز این حواله را دریافت کردند.»

او ادامه داد: «یادم نیست حواله چه خودرویی بود؛ درست در ذهنم نیست، اما فکر می‌کنم پژو بود. هرچه بود به قیمت روز آن زمان یک خودروی خوب دادند. البته هیچ کدام از مسئولان فدراسیون این حواله را نگرفتند و فقط به بازیکنان اعطا شد.»

مدیر سابق روابط بین‌الملل فدراسیون فوتبال در پاسخ به این پرسش که حواله برای واردات خودرو بود یا خیر، گفت: «نه، حواله خودروی تولید داخل بود. در اصل حواله نبود، برگه‌ای بود که به کارخانه بروید و خودرو را تحویل بگیرید.»

ترابیان همچنین گفت: «حتی خاطرم هست در برگشت از مقر ریاست جمهوری داخل اتوبوس تیم یکی از ستاره‌های بزرگ تیم ملی که دوست ندارم نامش را ببرم، پیشنهاد خرید حواله را به سایر بازیکنان هم می‌داد و حواله یکی دو نفر را نیز خرید!»

دیدگاه‌ها