کد خبر : 1986388 | 21 آذر 1402 ساعت 12:02 | 158.4K بازدید | 29 دیدگاه

شماره یازده را نگه دارید تا برگردم

تایید شد: جدایی نیمار از الهلال!

نیمار از مدیر جدید سانتوس درخواست کرده تا زمان بازگشتش به این باشگاه شماره یازده را به هیچ بازیکنی ندهد. او گفت که نیمار از الهلال جدا خواهد شد.

تایید شد: جدایی نیمار از الهلال!

به گزارش "ورزش سه"، هفته پیش اتفاقی تاریخی در فوتبال برزیل رخ داد و سانتوس برای اولین بار به دسته دوم فوتبال این کشور سقوط کرد. ناکامی بزرگ باشگاه باعث انتخابات زودهنگام ریاست شد و مارسلو تکسیرا برای بار سوم به صندلی ریاست برگشت. او آخرین بار در سال 2009 رئیس سانتوس بود.

1965520

تکسیرا در نشست خبری پس از پیروزی‌اش در انتخابات خبر مهمی داد. او گفت که تا زمان بازگشت سانتوس به دسته اول برزیل، شماره 10 افسانه‌ای پله را به هیچ بازیکنی نخواهند داد. فصل گذشته این شماره در اختیار جفرسون بود. تکسیرا البته گفت که در لیگ منطقه‌ای پائولیستا جفسرون می‌تواند شماره 10 را داشته باشد.

1965521

تکسیرا همچنین فاش کرد که نیمار با وی تماس گرفته و درخواست کرده شماره یازده را تا زمان بازگشتش به هیچ بازیکنی ندهد و اینکه این درخواست را در هیئت مدیره بررسی خواهند کرد. نیمار به رئیس جدید وعده بازگشت زودهنگام داده و اینکه قطعا فوتبالش را در سانتوس تمام خواهد کرد. 

نیمار زمانی که در سانتوس چهره شد، شماره یازده می‌پوشید. او در سال 2013 در انتقالی جنجالی راهی بارسلونا شد و اکنون در عضویت الهلال قرار دارد.

دیدگاه‌ها