کد خبر : 1986885 | 23 آذر 1402 ساعت 12:35 | 19.6K بازدید | 21 دیدگاه

روزهای تلخ اسطوره: پایان عصر ژاوی آغاز شد

علمکرد ضعیف بارسلونا باعث شده است که جایگاه ژاوی هرناندز روی نیمکت این تیم به خطر بیفتد.

روزهای تلخ اسطوره: پایان عصر ژاوی آغاز شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی رویال آنتورپ به میدان رفت و با نتیجه 2-3 بازی را به این تیم واگذار کرد.

این باخت هرچند تاثیری در صعود آنها به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به عنوان تیم صدرنشین نداشت اما باعث شد که مشکلات بارسا بیش از پیش افزایش پیدا کند و بسیاری معتقد هستند که آنها حالا عملا در شرایط بحرانی قرار دارند.

شایعات بسیاری درباره شرایط ژاوی روی نیمکت این تیم به گوش می‌رسد و حتی گفته شده است که اعضای هیئت مدیره این باشگاه به شدت از عملکرد و همچنین اظهارات این مربی جوان ناراحت و ناراضی هستند و احتمال دارد که تصمیم به قطع همکاری با او بگیرند. 

1966354

سیکه رودریگز، خبرنگار اسپانیایی، در این‌باره اظهار داشت: «این تیم از نظر ورزشی مشکل خاصی ندارد و چیزی را از دست نداده است اما وجهه این باشگاه در حال از دست رفتن است. آنها از نظر اقتصادی هم به‌خاطر این باخت 5.6 میلیون یورو را از دست دادند. احساس من این است که پایان دوران ژاوی در بارسا آغاز شده است.»

این در حالی است که رسانه‌های نزدیک به بارسلونا مدعی شده‌اند که خوان لاپورتا حمایت کاملی از سرمربی تیمش دارد و فعلا حاضر نیست به گزینه برکناری او حتی فکر کند. 

دیدگاه‌ها