کد خبر : 1987506 | 26 آذر 1402 ساعت 11:47 | 22.1K بازدید | 16 دیدگاه

جایگاه دست نیافتنی کلوپ: اسطوره‌ای در حد فرگوسن!

جیمی ردنپ، ستاره سابق لیورپول، معتقد است که یورگن کلوپ شباهت بسیاری به سر الکس فرگوسن برای این باشگاه دارد.

جایگاه دست نیافتنی کلوپ: اسطوره‌ای در حد فرگوسن!

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول امروز در چهارچوب رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس و در ورزشگاه آنفیلد باید روبه‌روی منچستریونایتد به میدان برود. 

این تیم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی بازیکنان کلیدی مانند جوردن هندرسون، فابینیو و فیرمینو را از دست داد که همگی راهی لیگ فوتبال عربستان شدند اما با این وجود همچنان یکی از بهترین نمایش‌های این فصل را ارائه کرده و در صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس قرار دارد. 

کلوپ با جذب بازیکنانی که مدنظر داشت توانست جای خالی ستاره‌های جدا شده را پر کند و ردنپ معتقد است که نقش او در بازسازی لیورپول مانند نقشی است که فرگوسن برای یونایتد ایفا کرده است. 

1966868

او در گفت‌وگو با اسکای اسپورت اظهار داشت: «این بازسازی واقعا باورنکردنی است. این که کلوپ چطور در این جایگاه قرار گرفت و چطور توانست همه چیز را تغییر دهد. دو یا سه سال قبل از آمدن او همیشه به این فکر می‌کردم که این تیم در چه مسیری پیش خواهد رفت. رساندن آنها به این جایگاه نشان می‌دهد که کلوپ تا چه حد خوب است. 

الکس فرگوسن بهترین نمونه از انجام چنین کاری بود. او همیشه با جذب بازیکنان جدید تیمش را بازسازی می‌کرد. کلوپ هم همین کیفیت را به نمایش گذاشته است و من از تماشای این تیم بسیار هیجان‌زده هستم. لیورپول در حال حاضر بسیار قوی است و نمی‌دانم منچستریونایتد چطور می‌خواهد جلوی این تیم ایستادگی کند.»

دیدگاه‌ها