کد خبر : 1988230 | 29 آذر 1402 ساعت 07:12 | 22.8K بازدید | 14 دیدگاه

ناپولی راه شکست دادن بارسلونا را یاد گرفت!

فابیو کاپلو، مربی سرشناس ایتالیایی، معتقد است که ناپولی توانایی پیروزی برابر بارسلونا را دارد.

ناپولی راه شکست دادن بارسلونا را یاد گرفت!

به گزارش "ورزش سه" ناپولی که به عنوان تیم دوم پس از رئال مادرید موفق به صعود از گروهش در لیگ قهرمانان شد باید در مرحله یک هشتم برابر بارسلونا به میدان برود.

شاگردان ژاوی در چند هفته اخیر روزهای سختی را پشت سر گذاشته‌اند و از شرایط خوبی برخوردار نیستند، اما این دیدارها قرار است حدود دو ماه دیگر برگزار شود و این احتمال وجود دارد که آنها تا آن زمان بار دیگر به دوران اوج برگردند.

همین موضوع باعث نگرانی شدید هواداران ناپولی شده، چرا که این تیم در این فصل نتوانسته درخشش سال گذشته را تکرار کند و در حد و اندازه مدافع عنوان قهرمانی سری آ ظاهر نشده است.

با این حال کاپلو معتقد است که ناپولی توانایی غلبه بر بارسلونا را دارد و می‌تواند با استفاده از یک راهکار ساده برابر این تیم به گل برسد.

این مربی ایتالیایی در گفت‌وگو با گاتزتا دلو اسپورت در این باره اظهار داشت: "ناپولی باید در دیدار برابر بارسلونا از نظر دفاعی سازماندهی کامل و درستی داشته باشد و این موضوع اهمیت زیادی برای آنها دارد.

بارسا مایل است توپ را حفظ کند و عجله‌ای ندارد. اما آنها خلاق هستند و می‌دانند که چطور باید گل بزنند. با این حال اگر مالکیت توپ را از دست بدهند و ناپولی بتواند خط اول پرسینگ آنها را بشکند، می‌تواند مستقیم تا دروازه و رسیدن به گل پیش برود."

دیدگاه‌ها