کد خبر : 1988537 | 30 آذر 1402 ساعت 12:48 | 25.2K بازدید | 1 دیدگاه

هواداران بارسا این ستاره را عفو کردند!

طرفداران بارسلونا در بازی مقابل آلمریا اوریل رومئو را بخشیدند و در کنار اعتراض به تیم، این بازیکن را تشویق کردند.

هواداران بارسا این ستاره را عفو کردند!

به گزارش "ورزش سه"، بازی بین بارسلونا و آلمریا به میزبانی ورزشگاه المپیک کمپانی لوییس برگزار شد. تقریبا 35 هزار نفر هوادار برای بازی بارسا به ورزشگاه رفتند که یکی از کم‌تماشاگرترین مسابقات این فصل تیم‌شان را رقم بزنند.

با توجه به شرایطی که بارسا پشت سر می‌گذارد، حتی پیش‌بینی می‌شد که تماشاگران کمتری هم به ورزشگاه بروند. عملکرد بازیکنان بارسا به خصوص در نیمه اول مناسب نبود و چندین مرتبه با سوت‌های اعتراضی طرفداران مواجه شدند.

به همین دلیل است که حتی در نیمه دوم، در دقیقه 67، زمانی که اوریل رومئو جایگزین فرمین لوپز شد، هواداران او را ویژه تشویق کردند. او قبل از ورود به زمین هنگام گرم کردن هم با تشویق تماشاگران مورد توجه قرار گرفت.

1969520

با وجود جو متشنج روی سکوها و در کل بازی ضعیف بارسا، اوریول رومئو دقایق خوبی را در زمین سپری کرد و یکی از بازیکنان قابل توجه این تیم بود. رومئو در بازی مقابل آنتورپ که با شکست 3-2 بارسا به پایان رسید بدترین نمایش ممکن را داشت و به خوبی ریکاوری کرد تا شب گذشته دوباره بازیکن محبوب سکوها باشد.  

رومئو باید به سطحی که در خیرونا نشان داد بازگردد و همین سطح در واقع باعث شد تا با بارسا، باشگاهی که از 12 سالگی در آن تمرین کرده بود، قرارداد ببندد. با حمایتی که هواداران از او نشان داده‌اند، بعید نیست که رومئو دوباره همان ستاره‌ای شود که در خیرونا چشم ژاوی را گرفته بود.

دیدگاه‌ها