کد خبر : 1988868 | 02 دی 1402 ساعت 10:58 | 18.2K بازدید | 20 دیدگاه

رکورد جذاب: ستاره سیتی در کنار مسی و بیل!

رودری، هافبک منچسترسیتی، روز گذشته رکوردی را به نام خودش ثبت کرد که پیش از این تنها در اختیار لیونل مسی و گرت بیل بود.

رکورد جذاب: ستاره سیتی در کنار مسی و بیل!

به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در فینال رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها برابر فلومیننزه به میدان رفت و موفق شد با چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد.

این قهرمانی اهمیت بسیاری برای پپ گواردیولا و شاگردانش داشت تا بتوانند پس از کسب سه‌گانه رویایی سال گذشته، در ادامه این فصل بهترین عملکرد ممکن را ارائه دهند و به کسب جام‌های بیشتری که در پیش دارند امیدوار بمانند.

با وجود این که رودری بهترین نمایش ممکن را در دیدار فینال ارائه نکرد، اما نقش مهمی را در رسیدن تیمش به این دیدار ایفا کرده بود و به همین دلیل جایزه بهترین بازیکن این رقابت‌ها را از آن خود کرد تا رکورد جذابی را هم به دست آورده باشد. 

1970038

او پیش از این در بازی فینال لیگ قهرمانان برابر اینتر به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و حالا با دریافت این جایزه به رکورد مسی و بیل رسید که پیش از این موفق شده بودند همم جایزه بهترین بازیکن فینال لیگ قهرمانان و هم جایزه بهترین بازیکن جام جهانی باشگاه‌ها را به دست آورند. 

لیونل مسی در سال 2011 و در زمان حضورش در بارسلونا به این افتخار دست پیدا کرده بود و گرت بیل هم در سال 2018 موفق شده بود به چنین رکوردی برسد که حالا رودری هم در سال 2023 به این فهرست اضافه شده است. 

دیدگاه‌ها