کد خبر : 1988914 | 02 دی 1402 ساعت 13:35 | 42.4K بازدید | 20 دیدگاه

اولین خرید نیم فصل دوم ذوب‌آهن رسمی می‌شود

محمدرضا حسینی اعلام کرد در‌ نقل و انتقالات نیم فصل رسما به ذوب‌آهن خواهد پیوست.

اولین خرید نیم فصل دوم ذوب‌آهن رسمی می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا حسینی، ستاره سابق سپاهان، در تابستان گذشته از جمع طلایی‌پوشان جدا شد و سپس بدون عقد قرارداد رسمی به تمرینات ذوب‌آهن اضافه شد تا کار خود را زیر نظر محمد ربیعی دنبال کند.

این بازیکن که روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی حاضر شده بود، در این برنامه اعلام کرد که در نیم فصل دوم به جمع بازیکنان ذوب‌آهن اضافه خواهد شد تا برای این تیم اصفهانی که فصل خوبی را هم پشت سر می‌گذارد، توپ بزند.

حسینی در این بخش از صحبت‌های خود درباره دلیل جدایی‌اش سپاهان صحبت کرد و گفت: من یک سال دیگر با سپاهان قرارداد داشتم و با صحبت‌هایی که انجام دادیم فهمیدم خیلی تمایلی به ادامه همکاری با من نیست و من هم پذیرفتم. پیشنهادات خوبی از تیم‌های خوبی داشتم اما قضیه خوب مدیریت نشد و باشگاه تا روزهای آخر نقل و انتقالات رضایتنامه من را صادر نکرد و من در بلاتکلیفی شدیدی بودم.

او همچنین عنوان کرد: روزهای پایانی نقل و انتقالات بود که من از سپاهان جدا شدم و الان با ذوب‌آهن تمرین می‌کنم. بعد از این اتفاقات، یک مصدومیت جزئی داشتم که خدا را شکر برطرف شده و الان یک ماه است که با تیم خوب، نجیب و دوست‌داشتنی ذوب‌آهن تمرین می‌کنم و اگر مشکل خاصی نباشد، در نیم فصل دوم با ذوب‌آهن کار می‌کنیم.

دیدگاه‌ها