کد خبر : 1989578 | 04 دی 1402 ساعت 18:40 | 21.1K بازدید | 30 دیدگاه

هر پستی خمس بخواهد بازی می‌کنم

نعمتی: نیم فصل را عالی تمام می‌کنیم

سیامک نعمتی امیدوار است با ادامه روند کنونی در نیم فصل تراکتور مدعی قهرمانی باشد.

نعمتی: نیم فصل را عالی تمام می‌کنیم

به گزارش ورزش سه، سیامک نعمتی که امروز در پست دفاع راست برای تراکتور به میدان رفت انگیزه و امید زیادی دارد که تراکتور با حفظ روال کنونی در نیم فصل دوم مدعی اصلی قهرمانی باشد و به صدر جدول برسد.

ویدئو: 320437

نعمتی در ابتدا با تشکر از حضور هواداران ملوان و تراکتور صحبت‌های خود را آغاز کرد و سوالات خبرنگاران را پاسخ داد:

نعمتی با شرح شرایط کنونی تراکتور گفت: ما برای اینکه در جدول بالاتر بریم نیاز به برد داشتیم و تمام تلاشمان را کردیم تا سه امتیاز را به دست آوریم که متاسفانه بازی با نتیجه تساوی تمام شد و تلاش می‌کنیم در بازی بعد سه امتیاز را به دست آوریم تا نیم فصل خوبی را به پایان رسانده باشیم و برای نیم فصل دوم در کورس قهرمانی باشیم.

سیامک در واکنش به حضور در پست دفاع راست گفت: من زمانی که در پیکان و پرسپولیس بودم هم در چند پست بازی می‌کردم اینجا هم به همین شکل است، خمس صلاح دانسته که من در پست دفاع راست باشم و منم با جان و دل تلاش می‌کنم برای تیم مفید باشم و به بازیکنان تیم کمک کنم.

بازیکن تراکتور در ادامه اظهار داشت: امروز خیلی دوست داشتیم سه امتیاز را به دست آوریم، ما اگر تجربه و هماهنگی که در حال حاضر داریم، مطمئن باشید صدر جدول بودیم، یک مقدار هم قرعه سختی داشتیم و لیگ را با بازی سختی شروع کردیم، اگر آن بازی را حتی مساوی هم کرده بودیم صدر جدول بودیم ولی خب وقت هست و می‌توانیم جبران کنیم، امیدوارم بازی بعدی را ببریم و نیم فصل دوم را پرقدرت شروع کنیم.

نعمتی در انتها در پاسخ به رقابت با مدعیان قهرمانی گفت: ما نیاز داشتیم به زمان ولی متاسفانه یک مقدار بد شروع کردیم ولی خداروشکر نیم فصل اول را عالی تمام می‌کنیم، به شما قول می‌دم تراکتور برای قهرمانی خواهد جنگید، تمام تلاشمان را میکنیم، بازیکنان، کادرفنی، مدیریت و مالک باشگاه به دنبال رضایت هواداران هستیم و می‌خواهیم اولین قهرمانی تراکتور را رقم بزنیم.

دیدگاه‌ها