کد خبر : 1990652 | 09 دی 1402 ساعت 12:58 | 13.1K بازدید | 4 دیدگاه

صدای پوچتینو درآمد: همه دیوانه شدید!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، از سوالی که درباره نقشش در نقل و انتقالات این تیم مطرح شد بسیار عصبانی شد.

صدای پوچتینو درآمد: همه دیوانه شدید!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی هفته گذشته موفق شد با دو گل برابر کریستال پالاس به پیروزی برسد و امروز در چهارچوب رقابت‌های هفته بیستم لیگ برتر انگلیس باید روبه‌روی لوتون قرار بگیرد. 

آنها امیدوار هستند که با کسب سه امتیاز این بازی بتوانند شرایط را بیش از پیش بهبود ببخشند و ناکامی چند هفته اخیر و روزهای سختی که تجربه کردند را جبران کنند و نشان دهند که توانایی بازگشت به روزهای خوب گذشته را دارند. 

مدیران چلسی قصد دارند خریدهایی را در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی انجام دهند تا نقاط ضعف این تیم را برطرف کنند و صحبت‌هایی درباره دخالت یا عدم دخالت پوچتینو در این موضوع به گوش رسیده است. 

1971939

این مربی آرژانتینی در پاسخ به سوالی در این‌باره که آیا تاثیری روی روند تصمیم‌گیری برای جذب بازیکن دارد یا خیر گفت: «مشخص است که سرمربی و مربی چنین تاثیری دارند... واقعا دیوانه‌کننده است که شما فکر می‌کنید من در هیچ تصمیم‌گیری که روی آینده‌ام در این تیم تاثیر دارد دخالت ندارم. 

البته که ما نظراتی که داریم را با مدیران این باشگاه و همچنین مالکان در میان می‌گذاریم. مدیران ورزشی هم به خوبی در جریان این موضوع هستنند. من واقعا نمی‌توانم این ایده که دخالتی در این روند نداشته باشم را بپذیرم.»

دیدگاه‌ها