کد خبر : 1992090 | 15 دی 1402 ساعت 01:06 | 26.6K بازدید | 16 دیدگاه

شروع وحشتناک در ۲۰۲۴: بارسا از خودی‌ها خورد (عکس)

منیر الحدادی، مهاجم لاس پالماس، در دقیقه ۱۲ دروازه بارسلونا را باز کرد.

شروع وحشتناک در ۲۰۲۴: بارسا از خودی‌ها خورد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژاوی هرناندز در دیداری خارج از خانه مهمان لاس پالماس هستند. با توجه به اینکه بارسلونا وضعیت خوبی ندارد، شروع سال با برد کمک بسیار بزرگی به روحیه و اعتماد بنفس آنان خواهد بود.

ژاوی همیشه در طول فصل از اینکه در خط دفاعی مرتکب اشتباهات زیادی شده‌اند صحبت کرده است. او بارها اعلام کرده که با تیمش تمرکز ویژه‌ای بر روی مسائل دفاعی گذاشته‌اند و از مشکلات در خط دفاع آگاه هستند.

1975044

آبی‌اناری‌ها در ۴ بازی اخیرشان در تمامی رقابت‌ها ۱۰ گل دریافت کرده‌اند که آمار بسیار ضعیفی است و همین مشکلات خط دفاعی می‌تواند برای ژاوی به قیمت از دست رفتن همه جام‌ها و حتی اخراج از بارسلونا تمام شود.

در بازی امشب نیز آنها از همین پست ضربه خوردند. در دقیقه ۱۲، یک دقیقه پس از تعویض ژوائو کانسلو به دلیل مصدومیت، بازیکنان لاس پالماس حرکتی از سمت راست را آغاز کردند. ساندرو رامیرز، بازیکن سابق بارسا، توپ را دریافت کرد. او بلافاصله تصمیم به ارسال گرفت و توپ را به محوطه جریمه و مقابل دروازه فرستاد. توپ به‌صورت زمینی به سمت محوطه رفت و مدافعان بارسلونا فقط نظاره‌گر آن بودند. اینیاکی پنیا نیز به شکل عجیبی از دروازه خارج شد اما موفق به جمع کردن توپ نشد. در همین حین منیر الحدادی، ستاره سابق بارسا، از فرصت استفاده و توپ را وارد دروازه کرد تا شاگردان ژاوی در اولین بازی سال ۲۰۲۴ با مشکل بزرگی مواجه شوند.

1975046

دیدگاه‌ها