کد خبر : 1992340 | 16 دی 1402 ساعت 12:50 | 39.6K بازدید | 17 دیدگاه

روی صادق هم می‌شود حساب کرد

رقیب رامین از پرسپولیس تا کیش! (عکس)

مدافع راست تیم ملی ایران در دیدار مقابل بورکینافاسو یک لژیونر بود.

رقیب رامین از پرسپولیس تا کیش! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، امیر قلعه‌نویی نسبت به مسابقه مرحله مقدماتی جام جهانی مقابل ازبکستان، دیروز با چهار تغییر تیم ملی ایران را در دیدار تدارکاتی برابر بورکینافاسو به زمین فرستاد که صادق محرمی نیز یکی از آنها بود و جای رامین رضاییان را در سمت راست خط دفاعی گرفت.

صادق محرمی که فصل بهتری نسبت به سالیان گذشته در دینامو زاگرب سپری می‌کند و جایگاه ثابتی در این باشگاه به دست آورده، دیروز جزء 11 نفر اصلی تیم ملی مقابل بورکینافاسو بود که در حضور یک نیمه‌ای در ترکیب ایران توانست نمایش مطمئنی در سمت راست خط دفاعی داشته باشد و کم‌اشتباه کار کند.

این بازیکن سابق پرسپولیس که در زمان حضور امیر قلعه‌نویی در یک مسابقه حضور تعویضی داشته و سه بار هم در ترکیب قرار گرفته بود، دیروز دوباره در جمع نفرات اصلی دیده شد که اولین موقعیت جدی برابر بورکینافاسو نیز روی حرکت او به وجود آمد و در ادامه هم یک ارسال خطرناک دیگر انجام داد که کسی از آن استفاده نکرد.

محرمی در شرایطی که رامین رضاییان به دلیل آسیب‌دیدگی از ترکیب فاصله گرفته بود، با عملکردش در سمت راست خط دفاعی نشان داد آماده بازی در جام ملت‌های آسیاست و می‌تواند مهره‌ای قابل اتکا برای قلعه‌نویی باشد.

1975451

دیدگاه‌ها