کد خبر : 1992619 | 17 دی 1402 ساعت 13:44 | 43.8K بازدید | 29 دیدگاه

خاطره ترسناک در 5 سال اخیر

زنگ خطر واقعی: بارسلونا باید بترسد

بارسلونا در پنج سال اخیر همواره به‌سختی و با دلهره و اضطراب موفق به صعود به یک هشتم نهایی کوپا دل ری شده است.

زنگ خطر واقعی: بارسلونا باید بترسد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب کار خود در کوپا دل ری را از زمین تیم دسته چهارمی بارباسترو شروع خواهد کرد. حریفی که روی کاغذ از پیش بازنده است، ولی مشخص نیست امشب درون زمین چه رخ خواهد داد به خصوص که بارسا حداقل در پنج سال اخیر هرگز نتوانسته اولین بازی خود در کوپا دل ری و برابر تیم‌های دسته پایین‌تر را به راحتی برنده شود.

موندو دپورتیوو و اسپورت هر دو نوشته‌اند که این یک زنگ خطر برای بارسلوناست و تیم ژاوی باید کاملا متمرکز و باانگیزه وارد زمین شود.

1975899

بارسا در پنج سال اخیر و در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری برابر اینترسیتی، لینارس، کورنیا، ایبیزا و کولتورال لئونسا به میدان رفته، در همه آنها بالاخره برنده شده، اما وجه مشترک این بازی‌ها صعود سخت بارسلونا بوده است.

بارسای ژاوی فصل قبل برابر اینترسیتی به زحمت و در وقت‌های اضافه 4-3 پیروز شد. در فصل 22-2021 بارسا، لینارس را با نتیجه 2-1 شکست داد، در حالی که ابتدا یک گل عقب افتاده بود. در فصل 21-2020 بارسا در وقت‌های اضافه توانست کورنیا را 2-0 ببرد؛ در دیداری که پیانیچ و دمبله دو پنالتی از دست دادند.

در فصل 20-2019 بارسا برابر ایبیزا ابتدا عقب افتاد، ولی با دبل گریزمان توانست ورق را برگرداند. در فصل 19-2018 نیز بارسا با گل دقایق پایانی لنگله موفق به پیروزی در زمین کولتورال شد.

بارسا امشب هم با دشواری موفق به صعود می‌شود یا باید منتظر اتفاقاتی دیگر باشیم؟

دیدگاه‌ها