کد خبر : 1993482 | 20 دی 1402 ساعت 20:35 | 44.9K بازدید | 33 دیدگاه

میرزایی به لیست آبی‌ها برمی‌گردد؟

تردید نکونام درباره بازیکنی که آماده بازی است

با وجود رسیدن رضا میرزایی به بهبودی کامل اما نام او هنوز به لیست استقلال اضافه نشده است.

تردید نکونام درباره بازیکنی که آماده بازی است

به گزارش "ورزش سه"، رضا میرزایی هافبک استقلالی‌ها در آخرین بازی فصل گذشته این تیم در لیگ برتر مقابل تراکتور دچار مصدومیت شدید و دچار پارگی رباط صلیبی شد. او بعد از جراحی با توجه به طولانی شدن روند درمان، نامش از لیست استقلال برای لیگ بیست و سوم خارج شد.

مسئولان استقلال ضمن حفظ قرارداد میرزایی و پرداختی به او با این بازیکن قرار گذاشتند تا در نیم فصل با رسیدن به بهبودی کامل به لیست بزرگسالان برگردد. میرزایی حالا با گذشت چند ماه دوران نقاهت را طی کرده و مدتی است در تمرینات استقلال هم شرکت می‌کند.

این بازیکن که محبوبیت خاصی هم نزد طرفداران استقلال دارد حالا منتظر ورود نامش به لیست بزرگسالان است. او بعد از دیدار استقلال و پیکان نیز در مصاحبه‌ای اعلام کرد که آماده بازی کردن در استقلال است.

1970297

با همه این مسائل اما جواد نکونام هنوز تصمیم نهایی خود را درباره رضا میرزایی نگرفته است؛ سرمربی استقلال علاقه دارد چند بازیکن خوب به تیمش در نقل و انتقالات زمستانی اضافه کند و از طرفی لیست بزرگسالان نیز فعلا یک جای خالی دارد که سعید مهری است.

به همین‌خاطر ورود نام میرزایی به لیست استقلال منوط به عدم جذب بازیکنان مد نظر نکونام است. سرمربی استقلال قرار است به‌زودی جلسه‌ای را با علی خطیر داشته باشد و روند جذب بازیکنان مورد نظرش را بررسی کند. در این شرایط میرزایی هم باید منتظر تصمیم نهایی سرمربی آبی‌ها بماند؛ اینکه او به لیست بزرگسالان اضافه شود، هنوز معلوم نیست و در صورتی‌که نکونام تصمیم به جذب بازیکن دیگری به جای میرزایی بگیرد، آن‌وقت شاهد جدایی او و حضورش در تیم دیگری خواهیم بود.

دیدگاه‌ها