کد خبر : 1994110 | 23 دی 1402 ساعت 16:00 | 71.8K بازدید | 39 دیدگاه

شایعه بازگشت به استقلال صحت ندارد

اللهیار فارغ از هال سیتی، آماده انتقال به تیم ایکس!

مقصد بعدی اللهیار صیادمنش به درستی مشخص نیست هر چند که در این میان روزنامه ترکیه‌ای آکشام مدعی است که این بازیکن به استقلال بازخواهد گشت، ولی این موضوع نیز صحت ندارد.

اللهیار فارغ از هال سیتی، آماده انتقال به تیم ایکس!

به گزارش "ورزش سه"، جدایی اللهیار صیادمنش از هال سیتی قطعی است. بازیکن جوان ایرانی ببرها نتوانست در این فصل چندان در ترکیب تیم به میدان برود که البته مصدومیت نیز یکی از دلایل عدم حضور او در زمین مسابقه بود، اما موضوع اصلی درخصوص این بازیکن، به رد شدن پیشنهاد کلرادو رپیدز برای حضور در آمریکا بود.

داستان از این قرار است که پیشنهادی از لیگ MLS و باشگاه کلرادو رپیدز به دست هال سیتی رسید و این باشگاه مایل بود تا با فروش اللهیار به باشگاهی در آمریکا، از جدایی او درآمد کسب کند اما بازیکن ایرانی مخالف این انتقال بود و همین موضوع سبب شد تا میانه او و مدیران باشگاه شکراب شود و صیادمنش در ترکیب تیم به کار گرفته نمی‌شد.

1978103

صیادمنش در این فصل و در چمپیونشیپ، فقط پنج مرتبه به میدان رفته که جمع دقایق آن تنها 53 دقیقه است. البته او در FA کاپ 83 دقیقه برای تیمش به میدان رفت که طی این فصل و در این دقایق کوتاه، یک خطای پنالتی برای تیمش گرفت ولی نتوانست موفق به گلزنی شود.

حالا نیز سرمربی هال سیتی به صورت رسمی جدایی صیادمنش را تأیید کرده است. او می‌گوید: «الهیار در آستانه جدایی به صورت قرضی است. ما با باشگاه دیگری در این زمینه به توافق رسیدیم. فکر می‌کنم او نیاز دارد به تیمی برود که فرصت بازی بیشتری داشته باشد تا اعتماد به نفسش را دوباره به دست آورد.»

در واقع پس از جذب وینگر سابق لیورپول یعنی فابیو کاروالیو، بازیکن ایرانی هال سیتی به درهای خروج نزدیک شد و حالا قرار است که تا 48 ساعت آینده، نام تیم این بازیکن مشخص شود.

1978100

یکی از هواداران هال سیتی در واکنش به جدایی این بازیکن نوشته است که این موضوع دردناک است که آنها چنین بازیکن باکیفیتی را از دست می‌دهند، اما این موضوع نیز از بی‌رحمی‌های فوتبال است، چرا که در زمان پیوستن اللهیار به این باشگاه، هواداران به گرمی از او استقبال کردند، ولی اکنون تقریبا همه با جدایی صیادمنش موافق هستند.

چندی پیش بود که نام صیادمنش در لیست بازیکنان مورد نظر جواد نکونام قرار گرفت و عنوان شد که سرمربی استقلال به دنبال جذب این بازیکن است. نکته جالب اینکه روزنامه آکشام ترکیه امروز و با انتشار خبر جدایی اللهیار مدعی است که لیام روزنیور، سرمربی هال سیتی اعلام کرد که این بازیکن به تیم سابقش یعنی استقلال بازخواهد گشت.

هر چند که نقل قول صریحی از سرمربی هال سیتی در فضای مجازی مبنی بر بازگشت اللهیار به استقلال وجود ندارد ولی پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه نیز نشان می‌دهد که صیادمنش به مدیران باشگاه استقلال اعلام کرده فعلا قصد بازگشت به لیگ برتر ایران را ندارد ضمن اینکه حتی اگر این تمایل از سوی اللهیار وجود داشته باشد، بحث مربوط به قانون عدم جذب قرضی لژیونرها نیز مانعی در راه این انتقال است که باید دید شامل حال صیادمنش می شود یا خیر.

صیادمنش که فصل گذشته و از فنرباغچه به هال سیتی پیوست، شروع خوبی در این تیم داشت و حتی موفق به گلزنی نیز شد ولی مصدومیت تلخ و بدموقع، منجر به دوری او از ترکیب اصلی و از دست دادن جام جهانی شد. در بازگشت دوباره نیز اللهیار نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد و 2 گل و 2 پاس گل، خلاصه عملکرد او در فصل قبل و طی انجام 20 بازی بود.

1978099

حالا و در شرایطی که حتی اکرم کونور، خبرنگار مطرح ترکیه‌ای بازار نقل و انتقالات، جدایی اللهیار را تأیید کرده، همه در انتظار اعلام نام باشگاه جدید او هستند. موضوعی که تا کنون مخفی مانده و باید دید که این بازیکن جوان در کدام کشور و چه باشگاهی به فوتبال خود ادامه خواهد داد.

دیدگاه‌ها