کد خبر : 1994644 | 25 دی 1402 ساعت 12:49 | 14.1K بازدید | 23 دیدگاه

باید با اقتدار بیشتری عمل کنیم؛

مربی تیم ملی درباره گل فلسطین: غافلگیر شدیم

رحمان رضایی معتقد است که گل دریافتی ایران مقابل فلسطین یک غافلگیری محض بوده است.

مربی تیم ملی درباره گل فلسطین: غافلگیر شدیم

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران شروع خوبی را در جام ملت‌های آسیا تجربه کرد و در اولین گام روز گذشته موفق شد با نتیجه چهار بر یک فلسطین را شکست دهد. البته گلی که ایران دریافت کرد نگرانی‌هایی را در رابطه با فاز دفاعی تیم ملی به وجود آورد.

رحمان رضایی، مربی تیم ملی فوتبال ایران در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره عملکرد ملی‌پوشان مقابل فلسطین گفت: "ایران چه از نظر تعداد گل و چه در تعداد گل فوق‌العاده بود و می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. برای بازی اول فکر می‌کنم که نمایش قابل قبولی ارائه دادیم ولی باز هم برای مسابقات بعد باید خیلی بهتر از این‌ها باشیم. حریفان بعدی ما سخت‌تر خواهند بود بنابراین باید نمایش بهتری داشته باشیم تا اقتدار خود را ثابت کنیم."

رحمان رضایی درباره گلی که ایران دریافت کرد گفت: "به نظر من یارگیری‌ها خیلی خوب بود اما متاسفانه در آن صحنه غافلگیر شدیم. این گل‌ها برای همه ناراحت کننده بود. با وجود اینکه بازی را ٣-٠ جلو بودیم اما به ‌خاطر گلی که دریافت کردیم ناراحت شدیم. حریف ۴۵ دقیقه هیچ توپی روی دروازه ما نیاورد و اولین توپ را تبدیل به گل کرد و فکر می‌کنم که شانس تبدیل آن توپ به گل پنج درصد هم نبود اما گل شد. امیدوارم در بازی‌های بعدی اینگونه غافلگیر نشویم. این گل نخوردن‌ها خیلی می‌تواند به روحیه بچه‌ها کمک کند. به‌طور کلی کلین‌شیت دروازه‌بان‌ها اهمیت زیادی دارد. "

مربی تیم ملی درباره مصدومیت بازیکنان تیم ملی مقابل فلسطین و احتمال استفاده از سیستم چرخشی در ادامه تورنمنت گفت: "در جلساتی که بین مربیان داشتیم روی این موضوع تاکید کردیم که بتوانیم تیم را همیشه رفرش نگه داریم و همه از لحاظ بدنی خوب باشند. در چنین تورنمنت‌هایی ممکن است تیم وارد افت شود. ما ضمن اینکه سعی می‌کنیم از بازیکنان نهایت استفاده را ببریم به دنبال این هستیم که از خستگی زیاد و استهلاک آنها جلوگیری کنیم."

رضایی در پایان گفت: "دیروز دیدید که ما سه تعویض داشتیم. شجاع و سامان یک مقدار مشکل داشتند. در بازی‌های اول به‌خاطر اینکه بازیکنان در کوران بازی‌ها نبوده‌اند ممکن است چنین اتفاقاتی رقم بخورد. ما دیروز سعی کردیم بازیکنان‌مان را سیو کنیم و از ذخیره‌ها نیز استفاده کردیم که آنها هم خیلی خوب کار کردند. ما باید شرایط بازیکنان داخل زمین و روی نیمکت را از لحاظ بدنی و کیفی یک‌سان نگه داریم تا خللی در روند کار تیم ملی از لحاظ تاکتیکی به وجود نیاید. "

دیدگاه‌ها