کد خبر : 1994659 | 25 دی 1402 ساعت 13:39 | 45.6K بازدید | 35 دیدگاه

شگفتی باشگاه انگلیسی از درخشش قدوس (عکس)

باشگاه برنتفورد نسبت به نمایش ملی‌پوش ایرانی خود در جام ملت‌ها واکنش نشان داد.

شگفتی باشگاه انگلیسی از درخشش قدوس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی فوتبال ایران در حالی نخستین دیدارش در جام ملت‌های آسیا را با کسب پیروزی چهار بر یک مقابل فلسطین پشت سر گذاشت که سامان قدوس نقش مهمی در رقم خوردن این برد داشت و توانست دو پاس گل بدهد و روی یک گل دیگر تاثیرگذار باشد و با این نمایش مورد تحسین باشگاه برنتفورد انگلیس هم قرار بگیرد.

ستاره ایرانی برنتفورد که در دیدار تدارکاتی مقابل اندونزی گل زودهنگام در دقیقه 3 به ثمر رسانده بود، دیشب هم در شروع کار تیم ملی در جام ملت‌های آسیا در دقیقه یک موقعیت‌سازی کرد و پس از آن هم پاس گل اول را به کریم انصاری‌فرد داد و در دقیقه 10 هم با فرار سریع‌اش یک خطا و کارت زرد از حریف گرفت و همین فرصت برای شجاع خلیل‌زاده فرستاد تا او گل دوم را بزند.

قدوس علاوه‌بر ثبت دو پاس گل، روی گل سوم هم با یک پاس در عمق و ضدحمله در زمین فلسطین نقش داشت تا این نمایش او را به‌عنوان بهترین بازیکن زمین معرفی کند و بازتابش هم در باشگاه برنتفورد منتشر شود.

باشگاه برنتفورد انگلیس با انتشار تصویر سامان با پیراهن تیم ملی ایران، به حضور این ستاره در جام ملت‌های آسیا اشاره کرده و در کنار اشاره به معرفی او برای بهترین بازیکن زمین، یادآور شده که قدوس دو پاس گل، 92 درصد پاس صحیح، 100 درصد دریبل موفق و چهار پاس بلند از چهار پاس ارسالی داشته است.

سامان قدوس در شرایطی وارد جام ملت‌های آسیا شد و به اردوی تیم ملی رسید که پیش از آن هم در باشگاه برنتفورد شرایط عالی داشت و تبدیل به مهره فیکس و تاثیرگذار این تیم شده بود.

1978950

دیدگاه‌ها