کد خبر : 1995645 | 29 دی 1402 ساعت 11:56 | 41.3K بازدید | 107 دیدگاه

حق رئال را در دربی مادرید خوردند (عکس)

طبق ادعای کارشناس داوری آ اس و کادناسر، اتلتیکو قبل از گل سومش به رئال باید 10 نفره می‌شد و در این صورت شاید داستان بازی نیز عوض می‌شد.

حق رئال را در دربی مادرید خوردند (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیشب دربی را به اتلتیکو باخت و از کوپا دل ری کنار رفت. بازی در وقت‌های قانونی 2-2 تمام شد ولی در وقت‌های اضافه اتلتیکو دو گل زد و انتقام شکست سوپرجام را گرفت.

1980363

گل سوم اتلتیکو را آنتوان گریزمان روی اشتباه وینیسیوس به ثمر رساند اما اگر عدالت در حق رئال اجرا می‌شد، شاید این گل به ثمر نمی‌رسید. 

در دقیقه 98 بازی، دنی کارواخال بیرون محوطه جریمه رئال با خطای واضح رودریگو دی پل سرنگون شد، کوادرا فرناندز، داور مادریدی بازی، به سود رئال اعلام خطا کرد ولی در میان تعجب به هافبک آرژانتینی کارت نداد. این می‌توانست دومین کارت دی پل باشد و او از زمین اخراج شود.

ایتورالده گونزالس، کارشناس داوری آ اس، در این رابطه گفت: «ابتدا کوکه روی کارواخال خطا کرد ولی داور سوت نزد. در ادامه دی پل آشکارا پای کارواخال را لگد کرد و وقتی داور این صحنه را خطا می‌گیرد، قطعا باید کارت زرد نیز بدهد که باعث اخراج دی پل می‌شد. فرناندز در مجموع خوب داوری کرد ولی اینجا مرتکب اشتباه شد.»

دیدگاه‌ها