کد خبر : 1995738 | 29 دی 1402 ساعت 17:43 | 14.9K بازدید | 60 دیدگاه

با شگفتی‌سازی عراقی‌ها در قطر؛

ژاپن پس از 11 برد پیاپی مغلوب شد!

آخرین باخت تیم ملی ژاپن تقریبا یک سال پیش در ضربات پنالتی مقابل کرواسی رقم خورد.

ژاپن پس از 11 برد پیاپی مغلوب شد!

به گزارش "ورزش‌ سه"، سامورائی‌ها در جام جهانی 2022 توانستند در گروهی که اسپانیا و آلمان هم در آن حضور داشتند، به مرحله حذفی راه پیدا کنند ولی در این مرحله در شرایطی که بازی در پایان 120 دقیقه تلاش دو تیم به وقت‌های اضافی کشیده شد، این شاگردان موریاسو بودند که با نتیجه 3 بر یک مغلوب حریف سخت‌کوش خود شدند.
پس از این مسابقه ژاپن در فروردین ماه دو دیدار دوستانه برابر اورگوئه و سپس کلمبیا برگزار کرد که برای این تیم با یک تساوی و یک شکست همراه شد، اما از آن دو مسابقه به بعد ژاپنی‌ها در 11 دیدار رسمی و تدارکاتی به مصاف رقبای خود رفتند که در همگی آنها موفق به کسب پیروزی شدند.

1980498

السالوادور، پرو، آلمان، ترکیه، کانادا، تونس، میانمار، سوریه، تایلند، اردن و ویتنام 11 حریف ژاپن در بازی‌های اخیر این تیم تا پیش از مصاف برابر عراق بودند که در همگی آنها شاگردان موریاسو موفق به کسب پیروزی شده بودند و گل سرسبد این مسابقات هم برد 4 بر یک در خاک آلمان بود.
امروز سرانجام پس از 11 برد پیاپی ژاپن در بازی دوم مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا با نتیجه 2 بر یک مغلوب عراق شد. این شکست با توجه به اینکه می‌تواند ژاپن را به سمت دیگر جدول مرحله حذفی برساند، ممکن است سرنوشت مسابقات جام ملت‌ها را هم تغییر بدهد.

دیدگاه‌ها