کد خبر : 1995870 | 30 دی 1402 ساعت 05:40 | 16K بازدید | 15 دیدگاه

سامان دیشب بهترین نبود

دستور هنگ‌کنگ این بود: پرس شدید روی قدوس

سامان قدوس در جدال با هنگ کنگ در بسیاری از صحنه‌ها تحت فشار بود و نتوانست خلاقیت خودش را نمایش دهد.

دستور هنگ‌کنگ این بود: پرس شدید روی قدوس

به گزارش ورزش سه، تیم ملی فوتبال ایران در یک جدال سخت و دشوار برابر هنگ کنگ به زحمت موفق شد با نتیجه یک بر صفر از سد این تیم گذر کند که این نمایش موجب انتقادات بسیار زیادی از بازیکنان تیم ملی شد.
یکی از نکات قابل توجه این دیدار تلاش بازیکنان هنگ کنگ برای مهار کردن سامان قدوس بود؛ اگر چه در نخستین بازی تیم ملی ایران مقابل فلسطین، سامان قدوس در نقش مهندس اصلی موقعیت‌های تیم ملی ایران دو پاس گل ثبت کرد اما یورن آندرسون سرمربی نروژی هنگ کنگ برای بازی برابر ایران تمام تمرکز تیمش را بر روی سامان قدوس گذاشته بود.
قدوس هر زمان در طول ۹۰ دقیقه به توپ می‌رسید بلافاصله دو بازیکن از سرخپوشان هنگ کنگ او را تحت فشار می‌گذاشتند و یک بازیکن از پشت سر سعی بر حدس مسیر پاس قدوس داشت تا مسیر انتقال توپ را مسدود کند.

1980740

سامان در بازی امشب از ۱۸ دوئل فقط ۲ دوئل را پیروز شده و بسیار شب سختی داشت چرا که او از پاس‌های خودش هم ناامید شده بود. ثبت ۷۷.۴ درصد پاس صحیح در طی این جدال آمار ضعیفی بود که آخرین بار او دو فصل قبل در هفته هشتم لیگ برتر انگلیس برابر چلسیِ تحت هدایت توماس توخل ثبت کرد و پس از آن هیچوقت این عدد از ۷۹ کم نشده بود.
به وضوح مشخص است کیفیت فنی سامان قدوس در بازی‌های اخیر باعث شده تا تیم های رقیب سبک بازی او را زیر نظر بگیرند و سعی داشته باشند با تحت فشار گذاشتن او از کارهای تاکتیکی تیم ملی ایران جلوگیری کنند.

دیدگاه‌ها