کد خبر : 1995933 | 30 دی 1402 ساعت 11:31 | 49.4K بازدید | 23 دیدگاه

حرفی نمی‌زنم که به ساختار فنی تیم لطمه وارد کند

خوشحالی مدیری که نکونام را سرمربی استقلال کرد!

خبرنگار "ورزش سه" که برای پوشش مراسم گلوب ساکر در دبی حضور داشت، با حجت کریمی مدیرعامل سابق استقلال روبه‌رو شده است.

خوشحالی مدیری که نکونام را سرمربی استقلال کرد!

به گزارش "ورزش سه"، حجت کریمی مدیرعامل سابق استقلال پس از استعفای از این سمت کمتر حاضر به گفت‌وگو شده و تلاش می‌کند کمترین جنجال برای تیم سابقش ایجاد کند. او در واکنش به سوالات خبرنگار "ورزش سه" حاضر به صحبت نشده و برای استقلال آرزوی موفقیت کرده است.

کریمی که با اصرار خبرنگار ما برای مصاحبه مواجه شده، در ابتدای صحبت‌هایش چنین گفت: «ابتدا اجازه بدهید برای کوین یامگا بازیکن خوش‌اخلاق و ممتاز استقلال آرزوی سلامتی و موفقیت بکنم. او یک بازیکن خارجی باکیفیت و فوق‌العاده در فوتبال ایران بوده و امیدوارم غیبتش ضربه چندانی به تیم وارد نکند. اگرچه به نظرم یامگا غیر قابل جایگزین در کل فوتبال ایران محسوب می‌شود. با این حال مطمئنم جواد نکونام با درایتی که دارد، بهترین تصمیم را در این زمینه خواهد کرد. به هر حال امیدوارم هرچه سریع‌تر مسئله سلامتی یامگا و موضوع مصدومیت شدیدش علاج شده و او را سلامت در کنار خانواده‌اش ببینیم.»

کریمی که چندی پیش در واکنش به قهرمانی استقلال در نیم فصل در صفحه شخصی‌اش یک استوری منتشر کرده و به جواد نکونام تبریک گفته بود، در خصوص این مسئله گفت: «خوشحالم که انتخاب اول فصلم برای استقلال، آقای نکونام توانست برای استقلال امتیاز آفرین باشد و در شرایطی که مشکلات بسیاری تیم را تهدید می‌کرد، استقلال موفق شد به قهرمانی نیم فصل برسد که این مسئله بیش از هرچیزی به توانایی‌های فنی نکونام و نحوه مدیریت او مربوط می‌شود. او تیمی درست کرده که سخت‌کوش است و سخت گل می‌خورد و البته بازی‌های پرگلی را هم ثبت کرده که نشان می‌دهد اگر فرصتش باشد، تیم ما حمله کردن را هم بلد است.»

کریمی در ادامه گفت: «شک ندارم اگر استقلال در نیم فصل دوم تقویت بشود، همچنان مدعی جدی قهرمانی باقی خواهد ماند. چراکه ما بهترین مربی لیگ را روی نیمکت تیم مان داریم.»

مدیرعامل سابق استقلال در پاسخ به این سوال که ماجرای اختلافاتش با مدیریت فعلی استقلال به کجا رسیده گفت: «اجازه بدهید در این زمینه صحبتی نکنم. تیم استقلال نیاز به آرامش دارد و همه باید کمک کنند که با وجود همه اختلاف سلیقه‌ها موفقیت از آن باشگاهی شود که همه دوستش داریم. مسائلی هم که از آن صحبت می‌کنید باید در زمانی درباره‌اش صحبت کرد که من مطمئن شوم هیچ لطمه‌ای به ساختار تیمی استقلال نمی‌زند.»

کریمی در پایان گفت: «هواداران استقلال به‌عنوان صاحبان اصلی باشگاه، بیش از اندازه درگیر مسائل و مشکلات شخصی بین مدیران بودند و من ترجیح می‌دهم تا زمانی که لازم نباشد، در این زمینه حرفی به زبان نیاورم. امیدوارم تا شروع نیم فصل دوم شرایط به نحوی پیش برود که استقلال با تیمی آماده وارد لیگ برتر شود و در نهایت قهرمانی را از آن خود کند.»

دیدگاه‌ها