کد خبر : 1996159 | 30 دی 1402 ساعت 23:43 | 22.2K بازدید | 10 دیدگاه

استفان الشعراوی:

مورینیو مسئولیت‌پذیر بود ولی ده‌روسی رهبر است!

استفان الشعراوی، ستاره رم، می‌گوید که ژوزه مورینیو اشتباهاتش در رم را به گردن می‌گرفت، اما اصرار دارد که دانیله ده روسی مثل یک رهبر تیم را هدایت می‌کند.

مورینیو مسئولیت‌پذیر بود ولی ده‌روسی رهبر است!

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی پرتغالی روز سه‌شنبه هفته جاری توسط جالوروسی اخراج شد و علی رغم داشتن قرار داد تا پایان ژوئن به حضور 30 ماهه در پایتخت ایتالیا پایان داد. دانیله ده روسی بلافاصله به عنوان جانشین او منصوب شد و امشب موفق شد اولین پیروزی‌اش را در اولین هدایت رم با نتیجه 2-1 مقابل هلاس ورونا کسب کند. جالوروسی در جدول رده بندی سری آ به رده نهم سقوط کرده است، بنابراین کسب سه امتیاز در مقابل هلاس ورونا بسیار مهم بود. الشعراوی در مورد تغییرات تیمش در کنفرانس خبری بعد از بازی صحبت کرد.

ناآرامی هوادران و نارحتی از اخراج مورینیو؟
"ناامیدی هواداران برای دوره‌ای که ما پشت سر می‌گذاریم و اخراج مورینیو قابل درک است، اما این بسیار مهم بود که ما متحد بمانیم. ما همیشه متحد بوده‌ایم و هر بار که پا به زمین گذاشتیم سعی کردیم که بهترین کار را برای رم انجام دهیم.

1981223

ما هرگز اتحاد خود را در طول سال‌ها از دست ندادیم. همچنین لحظات شگفت انگیزی وجود داشته است، مثل رسیدن به دو فینال اروپایی. همانطور که در آن لحظات متحد بودیم، زمانی که اوضاع خوب پیش نمی‌رفت نیز متحد بودیم.
مورینیو تقصیر را بر گردن می‌گرفت و برایش متاسفم، اما این تقصیر باید در بین همه ما، بازیکنان، کارکنان و باشگاه تقسیم می‌شد. ما می‌توانیم کارهای بیشتری انجام دهیم."

تاثیر ده روسی چگونه بوده است؟
"ده روسی تاثیر فوق‌العاده‌ای گذاشت، اما او قبل از سرمربی یک رهبر بود. او اکنون لباس خود را برای رم تغییر داده است، اما همان اشتیاق و حس تعلق را دارد که همیشه داشت."

هدف رم اکنون حضور در لیگ قهرمانان فصل بعد است؟
"ما باید این کار را با عملکرد و نگرش خوب انجام دهیم. ما همیشه سعی می‌کردیم بهترین عملکردمان را در زمین نشان بدهیم، کافی نبود، حالا برای بازیابی اعتماد به نفس به پیروزی‌ها نیاز داریم."

دیدگاه‌ها