کد خبر : 1996393 | 02 بهمن 1402 ساعت 06:40 | 12.2K بازدید | 1 دیدگاه

دردسر عجیب هندرسون: آژاکس باید یک ماه صبر کند!

اولین بازی جوردن هندرسون، ستاره انگلیسی، برای آژاکس شاید به خاطر برگزیت یک ماه به تاخیر بیفتد.

دردسر عجیب هندرسون: آژاکس باید یک ماه صبر کند!

به گزارش "ورزش سه"، هندرسون تنها شش ماه پس از ترک لیورپول و پیوستن به باشگاه الاتفاق عربستان تصمیم به جدایی از این لیگ گرفت و قراردادش را با این باشگاه فسخ کرد.

این ستاره انگلیسی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی و پس از فسخ قرارداد با الاتفاق راهی آژاکس شد و هواداران این تیم از حضور کاپیتان سابق لیورپول در تیم محبوب‌شان بسیار خوشحال بودند.

اما حالا دیلی میل خبر داده است که شاید کادر فنی و هواداران این تیم باید مدت زمان بیشتری را منتظر تماشای درخشش این بازیکن در ترکیب آژاکس باشند و این مدت حتی ممکن است تا یک ماه طول بکشد.

با توجه به خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، هندرسون که شهروند این کشور است عملا برای کار در هر کشور اروپایی دیگری نیاز به دریافت مجوز کار از دولت دارد و روند دریافت این مجوز ممکن است زمان‌بر باشد.

در این صورت این بازیکن برای به میدان رفتن با پیراهن آژاکس باید تا اوایل ماه فوریه صبر کند که این خبر خوبی برای خودش و البته هواداران و کادر فنی این تیم نیست.

هرچند در صورتی که آژاکس برای دریافت مجوز او زودتر اقدام کند و کارهای اداری هم با سرعت بیشتری انجام شود، هندرسون شاید حتی بتواند تیم جدیدش را از هفته آینده همراهی کند.

دیدگاه‌ها