کد خبر : 1996421 | 02 بهمن 1402 ساعت 00:48 | 36.9K بازدید | 21 دیدگاه

با وجود ارسال نامه برای اطلاع از شرایط انتقال تورس

سکوت گل‌گهر در قبال درخواست رسمی استقلال

باشگاه گل گهر هنوز پاسخی به درخواست استقلال برای جذب روبرتو تورس نداده است.

سکوت گل‌گهر در قبال درخواست رسمی استقلال

به گزارش "ورزش سه"، مدیریت استقلال برای جذب حداکثری لیست مورد نظر جواد نکونام، با باشگاه‌های بازیکنانی که تحت قرارداد هستند، وارد مذاکره شده است. یکی از این نفرات، روبرتو تورس اسپانیایی است که توسط خود نکونام از اوساسونا به لیگ ایران آورده شد.

تورس در ابتدای فصل و پس از جدایی از فولاد، مورد توجه استقلال قرار گرفته بود و نکو از مدیران خواستار جذب این بازیکن شده بود، ولی در نهایت و به دلیل برخی مشکلات، حضور او در جمع آبی‌ها منتفی شد و این بازیکن تصمیم گرفت تا به فوتبالش در گل گهر ادامه دهد.

کاپیتان سابق اوساسونا طی نیم فصل نخست، یکی از بهترین بازیکنان گل گهر و لیگ برتر بوده و با وجود اینکه تنها در هشت مسابقه به میدان رفته ولی توانسته است سه مرتبه گلزنی کرده و سه بار نیز پاس گل بدهد و یکی از مهره‌های کلیدی در ترکیب ماریوس اوزونیدوس است.

استقلالی‌ها که طبق لیست‌های نکونام به دنبال جذب نفرات مورد نظر کادرفنی هستند، برای جذب تورس نیز اقدام کرده‌اند. سرمربی آبی‌های پایتخت نام شاگرد سابقش را به مدیران باشگاه داده و آنها نیز در تلاش هستند تا بتوانند این بازیکن را از سیرجان به تهران بیاورند.

1947390

اما پیگیری‌های خبرنگار ورزش سه از مدیران استقلال نشان می‌دهد که با وجود درخواست باشگاه استقلال از گل گهر جهت آگاهی از شرایط واگذاری تورس و ارسال نامه مکتوب به این باشگاه، تاکنون گل گهر پاسخی به درخواست آبی پوشان نداده و این نامه را بی‌جواب گذاشته است.

در شرایطی که پیش از این حیدر افسری، سرپرست گل گهر، با تأیید ارسال نامه رسمی باشگاه استقلال برای جذب تورس، مدعی شده بود که آنها به آبی‌ها اعلام کرده‌اند که این بازیکن غیر قابل فروش است، اما باشگاه سیرجانی تا امشب هیچ پاسخ رسمی به نامه استقلال نداده است.

باید دید در نهایت وضعیت انتقال تورس به استقلال چه خواهد شد. پیش از این نیز مدیران گل گهر شرط عجیبی را برای صدور مجوز جدایی بازیکن اسپانیایی عنوان کرده و مدعی بودند تنها در ازای دریافت یک میلیون یورو، رضایت‌نامه این بازیکن را صادر خواهند کرد.

دیدگاه‌ها