کد خبر : 1996635 | 02 بهمن 1402 ساعت 22:56 | 17.2K بازدید | 8 دیدگاه

فاجعه در فوتبال مکزیک: هواداران را زیر گرفتند!

یک راننده خارج از ورزشگاه تیم مونتری در مکزیک با زیرگرفتن هواداران این تیم باعث کشته شدن یک زن و زخمی شدن 4 نفر شد.

فاجعه در فوتبال مکزیک: هواداران را زیر گرفتند!

به گزارش "ورزش سه"، روز یکشنبه پس از پیروزی 2-0 سی اف مونتری مقابل گوئروس در سانتوس لاگونا در لیگ برتر مکزیک، یک زن هوادار بر اثر برخورد مشکوک یک ماشین با جمعیت کشته شد. باشگاه مونتری امروز  تایید کرد که یک زن از هواداران این تیم در جریان این واقعه کشته و حداقل چهار نفر دیگر هم مجروح شدند. راننده ماشینی که این افراد را زیر گرفته هم دستگیر شده است. در این بیانیه آمده که: "ما عمیقاً از اینکه یکی از هواداران ما جان باخت و چندین هوادار در حوادث عصر یکشنبه در تورئون مجروح شدند، ابراز تاسف می‌کنیم. در این مرحله، کسانی که گفته می‌شود مسئول این وقایع هستند دستگیر شده و در اختیار مقامات محلی قرار گرفته‌اند."

لیگام ایکس، مدیر مسابقات لیگ برتر فوتبال مکزیک، به نوبه خود "اعتماد" خود را به این واقعیت ابراز کرد که مقامات به سرعت تحقیقات در مورد ماجرای احتمالی پشت سر این فاجعه هستند. میکل آریولا، رئیس اجرایی فدراسیون مکزیک، هم اعلام کرد که در نهایت "حقایق روشن خواهد شد".

مونتری و گوئرروس تیم شهر سانتوس، دو باشگاه رقیبی هستند که ورزشگاه‌هایشان حدود 33 کیلومتر از هم فاصله دارند و رقابت شدیدی را در سطح برتر فوتبال مکزیک ایجاد کرده‌اند. قبلا هم حوادث خشونت‌آمیزی بین هواداران آنها رخ داده است و پلیس مکزیک احتمال می‌دهد که این حادثه هم در واقع یک درگیری ورزشی خطرناک بین هواداران بوده باشد.

دیدگاه‌ها