کد خبر : 1996959 | 04 بهمن 1402 ساعت 06:25 | 33.7K بازدید | 22 دیدگاه

می‌توانیم بعد از چهار دهه در آسیا آقایی کنیم؛

امیرحسین صادقی: بهترین بازی امیر قلعه‌نویی را دیدیم

مدافع سابق استقلال معتقد است تیم ملی ایران در بازی با امارات بهترین عملکرد خود در دوران امیر قلعه‌نویی را داشته است.

امیرحسین صادقی: بهترین بازی امیر قلعه‌نویی را دیدیم

به گزارش "ورزش سه"، اميرحسين صادقي، مدافع سابق تيم ملي و باشگاه استقلال، در گفت‌وگو با خبرنگار ما به تمجید از عملكرد رضايت‌بخش ملي‌پوشان برابر امارات و از اهميت بازي برابر سوريه صحبت كرد.

صادقی در ابتدا گفت: به نظرم بازي برابر امارات بهترين بازي زمان آقاي قلعه‌نويي بود. نقطه ضعفي كه ديدم معتقدم عدم هماهنگي بازيكنان با يكديگر بود. ساختار دفاعي تيم ما و همچنين نفرات دفاعي تيم خوب هست. دفاع‌هاي كناري وقتي نفوذ مي‌كنند، فضايي پشت سر آنها خالي مي‌شود كه مدافعين وسط مجبور هستند علاوه بر عمق دفاع، فضاهاي كناري را نيز پوشش بدهند؛ مثل گلي كه برابر امارات دريافت كرديم. اميدوارم اين نقطه ضعف برطرف شود و بتوانيم پاس‌هاي تيم حريف را در اين منطقه از زمين قطع كنيم.

او با اشاره به دیدار بعدی ایران گفت: تيم سوريه فيزيكي بازي مي‌كند و مي‌توان گفت سبك فوتبال آنها مشابه هنگ‌كنگ است. در خط حمله عمر خربين را دارند كه مهاجم خوبي است و بايد اين بازيكن را از هجده قدم خودمان دور نگه داريم. اماراتي‌ها شب قبل بازي با كري‌هايي كه خواندند، انگيزه بازيكنان تيم ما را مضاعف كردند. اميدوارم براي بازي مقابل سوريه نيز بازيكنان از حداكثر انگيزه برخوردار باشند و با كسب پيروزي در آن بازي دل مردم را شاد كنند.

مدافع سابق تیم ملی درباره شانس ایران برای قهرمانی در جام ملت‌ها گفت: قهرماني با اين نسلي كه در اختيار داريم، دور از دسترس نيست و فقط با ٤-٣ بازي خوب مي‌توانيم به‌عنوان قهرماني برسيم و بعد از ٤ دهه در آسيا آقايي كنيم. باور كنيد در آسيا هيچ اسمي بالاتر از ايران نيست و كشور‌هاي آسيايي از تيم ملي ما مي‌ترسند و سعي مي‌كنند با كري خواني مثل شب قبل بازي با امارات انگيزه تيم ما را كم كنند اما ما ٢٦ بازيكن آماده و فوق‌العاده داريم.

صادقی تاکید کرد: تيم‌هاي ملي ژاپن و كره جنوبي شايد لژيونرهايي داشته باشند كه در تيم‌های باشگاهي بهتر بازي كنند اما از نظر نفرات تيمي ضعيف‌تر از تيم ملي ما هستند. ما بايد متحد باشيم و اسير بدشانسي و اتفاقات نشويم تا با توجه به شعار "تا پاي جان براي ايران" به‌عنوان قهرماني رقابت‌هاي آسيايي برسيم.

دیدگاه‌ها