کد خبر : 1996970 | 04 بهمن 1402 ساعت 01:31 | 20.6K بازدید | 22 دیدگاه

چلسی ۶-۱ میدلزبرو: اولین فینال آبی‌ها با پوچتینو

چلسی با ارائه نمایشی عالی ۶-۱ میدلزبرو را شکست داد و به فینال جام اتحادیه صعود کرد.

چلسی ۶-۱ میدلزبرو: اولین فینال آبی‌ها با پوچتینو

به گزارش "ورزش سه"، در دیدار برگشت مرحله نیمه‌نهایی مسابقات جام اتحادیه، چلسی در استمفوردبریج میزبان میدلزبرو بود. آبی‌ها بازی رفت را در خانه حریف ۱-۰ واگذار کرده بودند و به‌نظر می‌رسید امشب کار سختی برای کامبک دارند. با این حال برخلاف انتظارات، شاگردان مائوریسیو پوچتینو در نیمه اول با ۴ گل نسخه حریف را پیچیدند و در ۴۵ دقیقه دوم نیز دو گل دیگر زدند و با یک برد پرگل به فینال راه یافتند.

ویدئو: 322753

برتری چلسی از همان دقایق ابتدایی مشهود بود اما اولین موقعیت جدی بازی در دقیقه ۱۲ شکل گرفت. جایی که بن چیلول با دروازه‌بان تک به تک شد اما پس از برخورد با او نتوانست توپ را کنترل کند. بازیکنان میزبان معتقد به خطای پنالتی بودند اما داور بازی ادامه داد.

سه دقیقه بعد چلسی گل اول را زد. پس از پاس استرلینگ از سمت راست محوطه جریمه به مقابل دروازه، بروخا توپ را کنترل کرد اما مدافع حریف از راه رسید و با دفع اشتباه توپ، آن را زودتر از مهاجم آبی‌ها، وارد دروازه کرد.

1982431

چلسی در ادامه بازی را مدیریت کرد و برای به ثمر رساندن گل دوم هیچ عجله‌ای نداشت. بازی باحوصله برای آبی‌ها نتیجه داشت. پس از حرکتی از سمت راست، انزو فرناندز در مقابل دروازه صاحب توپ شد و گل دوم را هم زد.

1982430

۶ دقیقه بعد باز هم روی حرکتی از سمت راست، استرلینگ توپ را به محوطه جریمه فرستاد و این بار دیساسی در مقابل دروازه گلزنی کرد.

1982432

در دقیقه ۴۲ هم پس از اشتباه مدافع میدلزبرو، کول پالمر توپ را از او دزدید و با وارد شدن به محوطه جریمه و شوت‌زنی به گوشه دروازه گل چهارم را به ثمر رساند.

1982441

در نیمه اول اتفاق دیگری رخ نداد و آبی‌ها با برتری ۴-۰ به رختکن رفتند.

در نیمه دوم چلسی کاملا محتاطانه بازی می‌کرد و می‌شود گفت هدف اصلی آنها این بود که مصدوم ندهند تا با خیال راحت در بازی‌های بعدی به میدان بروند. بازیکنان میدلزبرو هم که خود را ناامید می‌دیدند، فقط برای نخوردن گل‌های بیشتر تلاش کردند و تا دقیقه ۷۷ در این امر موفق بودند.
در این دقیقه کول پالمر روی پاس گالاگر در سمت چپ محوطه، به توپ رسید و با ضربه‌ای دقیق به طرف راست دروازه، تعداد گل‌های چلسی را به پنج رساند.

1982434

۴ دقیقه بعد مادوئکه با حرکتی عالی وارد محوطه شد و پس از سر توپ زدن به مدافعان حریف، ضربه‌اش را زد و حریف را شش‌تایی کرد.

1982440

در دقیقه ۸۸ مورگان راجرز از سمت چپ زمین چلسی حرکت کرد و با شوتی فنی و کات‌دار از پشت محوطه جریمه توانست یکی‌ از گل‌ها را جبران کند.

لحظاتی بعد داور سوت پایان بازی را زد و چلسی به پیروزی ۶-۱ دست یافت و فینال جام اتحادیه صعود کرد. حریف آبی‌ها در فینال در بازی فرداشب لیورپول و فولام مشخص می‌شود.

دیدگاه‌ها