کد خبر : 1997619 | 07 بهمن 1402 ساعت 10:33 | 3.8K بازدید | 0 دیدگاه

دوازدهمی مقصودلو در مسابقات شطرنج تاتا استیل

مرد شماره یک شطرنج ایران در مسابقات تاتا استیل مقابل شطرنج‌باز هندی تن به شکست داد.

دوازدهمی مقصودلو در مسابقات شطرنج تاتا استیل

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، در دور یازدهم مسابقات شطرنج تاتا استیل ۲۰۲۴، پرهام مقصودلو مرد شماره یک شطرنج ایران به مصاف ویدیت، شطرنج‌باز هندی رفت و تن به شکست داد. مقصودلو که با ریتینگ ۲۷۴۰ در این رقابت‌ها دست به مهره شده است درحالی مقابل حریفش شکست خورد که شطرنج‌باز هندی دارای ریتینگ ۲۷۴۲ بود. 

مقصودلو در این مسابقات به ۶ تساوی، ۴ شکست و یک برد رسیده است تا با این نتایج ملی‌پوش شطرنج ایران با ۴ امتیاز در رده دوازدهم این مسابقات قرار بگیرد. مقصودلو که در این مسابقات نتوانسته عملکرد خوب خود را به نمایش بگذارد، تا پایان دور  یازدهم این رقابت‌ها حدود ۱۹ واحد ریتینگ زنده خود را از دست داده است.

هشتاد و ششمین دوره مسابقات تاتا استیل با حضور ۱۴ شطرنج‌باز از ۱۳ تا ۲۸ ژانویه در هلند برگزار می‌شود. در دور یازدهم مسابقات، فیروزجا مقابل گوکش هندی به تساوی رسید تا شطرنج‌باز ایرانی که برای تیم ملی فرانسه بازی می‌کند با ۶ امتیاز به رده هشتم این رقابت‌ها سقوط کند. عبدوستاروف شطرنج‌باز ازبکستانی به تنهایی با ۷.۵ امتیاز پیشتاز این مسابقات است. گوکش هندی هم با کسب ۷ امتیاز در رده دوم این رقابت‌ها قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها