کد خبر : 1997658 | 07 بهمن 1402 ساعت 12:40 | 21.5K بازدید | 13 دیدگاه

احتمال بازگشت سامره و چند گزینه جدید

کلاف سردرگم صندلی شماره یک نیمکت استقلال

با کناره‌گیری علی سامره از سرپرستی استقلال، هنوز فرد جدیدی برای این عنوان انتخاب نشده است.

کلاف سردرگم صندلی شماره یک نیمکت استقلال

به گزارش "ورزش سه"، چند روز قبل بود که علی سامره بعد از نیم فصل حضور روی نیمکت استقلال به عنوان سرپرست از سمت خود به طور رسمی استعفا کردو این مساله را به باشگاه نیز اطلاع داد.

با وجود اینکه زمان زیادی از جدایی علی سامره و عدم حضور او در تمرینات استقلال می‌گذرد، اما هنوز جایگزینی برای او انتخاب نشده است.

در روزهای گذشته شایعاتی مبنی بر احتمال حضور یکی از اعضای کادرفنی مثل مهدی هاشمی‌نسب یا محمد نوازی روی صندلی سرپرستی مطرح شده بود، اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد این مسئله صحت ندارد و در این خصوص بحثی نبوده است.

در چنین شرایطی ظاهرا علی خطیر مدیرعامل استقلال دوست دارد حالا که علی سامره در جای دیگری هم مشغول به کار نشده، به صندلی سرپرستی برگردد و کارش را از سر بگیرد. خطیر که از روز استعفا نیز با جدایی سامره مخالفت کرده بود، به این پیشکسوت اعلام کرده که به کارش برگردد اما او واکنش مثبت نشان نداده است.

از سوی دیگر گفته می‌شود برخی پیشکسوتان دیگر استقلال نیز برای پست سرپرستی گزینه شده‌اند و احتمال دارد جانشین سامره از بین آنها انتخاب شود.

بی‌شک ادامه دادن استقلال در تعطیلات لیگ بدون حضور سرپرست اتفاق خوبی برای این تیم محسوب نمی‌شود؛ مسئولان باشگاه استقلال هرچه سریع‌تر باید برای صندلی سرپرستی تیم خود تصمیم بگیرند و به نظر می‌رسد طی روزهای آینده نیز این مساله حل و فصل شود و سرپرست تیم برای شروع نیم فصل دوم مشخص شود.

دیدگاه‌ها