کد خبر : 1997663 | 07 بهمن 1402 ساعت 12:48 | 62.1K بازدید | 49 دیدگاه

تیکدری می‌آید، تورانیان می‌رود؟

پیشنهاد جدید استقلال به گل‌گهر: معاوضه کنید!

مذاکرات باشگاه استقلال با گل‌گهری‌ها برای جذب مهدی تیکدری ادامه دارد و در این خصوص پیشنهاد جدیدی به باشگاه سیرجانی داده شده است.

پیشنهاد جدید استقلال به گل‌گهر: معاوضه کنید!

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیتی که برای کوین یامگا پیش آمد، مدیران استقلال با نگاه جواد نکونام برای جذب یک مدافع راست اقدام کردند. مهدی تیکدری بازیکن باتجربه گل‌گهر در پست دفاع راست مد نظر سرمربی استقلال قرار گرفته و به همین خاطر مسئولان باشگاه برای جذب وی اقدام کرده‌اند.

درخواست رسمی استقلال برای جذب تیکدری چند روز قبل به گل‌گهر رسیده اما مدیران این باشگاه هنوز با جدایی این مدافع موافقت نکرده‌اند. تیکدری از تراکتور تبریز هم پیشنهاد دارد اما گل‌گهری‌ها درباره پیوستن او به باشگاه تبریزی نیز خواسته‌هایی داشته‌اند.

در چنین شرایطی مدیران استقلال به مذاکرات خود با مسئولان گل‌گهر سیرجان ادامه می‌دهند و امیدوار به جلب نظر آنها هستند. براساس پیگیری خبرنگار ما در آخرین پیشنهاد استقلال به گل‌گهر معاوضه تیکدری با سامان تورانیان و البته پرداخت مبلغی به باشگاه سیرجان مطرح شده است.

تورانیان اصالتا اهل استان کرمان است و از طرفی با توجه به سن و سالش فرصتی برای بازی در استقلال به دست نیاورده است. از قضا او در پست دفاع راست هم توپ می‌زند و به همین خاطر استقلالی‌ها خواهان جذب تیکدری در ازای آزاد کردن تورانیان و پرداخت مبلغی به باشگاه سیرجانی شده‌اند.

باید دید مذاکرات دو باشگاه چگونه پیش می‌رود و در نهایت دو طرف به توافقی در این خصوص دست پیدا می‌کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها