کد خبر : 1997773 | 07 بهمن 1402 ساعت 19:29 | 44.3K بازدید | 22 دیدگاه

خشم یونایتدها علیه ستاره بی‌خیال: او را بفروشید!

پس از انتشار ویدیویی از رقصیدن میسون مانت، هافبک مصدوم منچستریونایتد، طرفداران از این باشگاه درخواست کرده‌اند تا این بازیکن را فورا بفروشند!

خشم یونایتدها علیه ستاره بی‌خیال: او را بفروشید!

به گزارش "ورزش سه"، هواداران منچستریونایتد پس از دیدن آخرین پست او در تیک‌تاک، خواستار فروخته شدن میسون مانت شده‌اند. مانت ویدیویی را در تیک‌تاک از خود در حال رقصیدن با یک آهنگ منتشر کرد.

این بازیکن در ماه نوامبر مصدوم شد و هنوز به میادین بازنگشته‌ است. هواداران یونایتد این ویدئو را دیده‌اند و به آن واکنش منفی نشان دادند. هواداران یونایتد واکنش‌های تندی داشتند و حتی خواهان فروش بازیکن سابق چلسی شده‌اند. یکی از طرفداران نوشت:"فوراً او را بفروشید."

1983672

این در حالی است که یکی دیگر از هواداران نوشت: "ما 60 میلیون یورو برای مردی پرداخت کردیم که بیشتر از زمان بازی کردن برای یونایتد، در تیک تاک ویدیو ساخته است." یکی دیگر از هواداران نوشت: "درست زمانی که فکر می‌کردم دیگر نمی‌توانم بیشتر از این بازیکنانمان را دوست نداشته باشم..."

1983671

مانت تابستان گذشته انتقال 60 میلیون یورویی از چلسی به یونایتد را تکمیل کرد، اما از زمان حضورش در اولدترافورد تنها در 4 بازی لیگ برتری در ترکیب اصلی حضور داشت. این ملی پوش انگلیسی پس از پیروزی 1-0 مقابل لوتون تاون در ماه نوامبر از ناحیه ساق پا مصدوم شد و هنوز به ترکیب بازنگشته است.

دیدگاه‌ها