کد خبر : 1997965 | 08 بهمن 1402 ساعت 14:15 | 4.2K بازدید | 12 دیدگاه

کانگروها با مهاجم جدید در یک هشتم:

ترکیب استرالیا و اندونزی مشخص شد

تیم‌های استرالیا و اندونزی با این نفرات اولین بازی مرحله حذفی را برگزار می‌کنند.

ترکیب استرالیا و اندونزی مشخص شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی استرالیا با صدرنشینی در گروه B با مصاف تیم سوم گروه D خواهد رفت و یکی از آسان‌ترین بازی‌های مرحله حذفی را از بین تمام مدعیان خواهد داشت.

گراهام آرنولد در این مسابقه خط دفاعی‌تیمش را بدون تغییر و خط هافبک را هم با همان نفرات همیشگی به میدان فرستاده، اما در خط حمله برونو فورنارولی مهاجم گلزن لیگ استرالیا از ابتدا در ترکیب قرار گرفته و میچ دوک باز هم روی نیمکت قرار دارد تا این مهاجم سومین بازیکنی باشد که در خط حمله استرالیا از ابتدا قرار می‌گیرد.

این تیم با توجه به بازیکنان فیزیکی که در میدان در اختیار دارد به نظر می‌رسد مانند بازی‌های اخیر سعی در کنترل مسابقه و پیروزی اقتصادی بدون تلفات داشته باشند تا در تقابل احتمالی با کره یا عربستان با حداکثر توان به میدان بروند.

در سوی دیگر میدان تیم ملی اندونزی در این مسابقه مانند تمام دیدارهای مراحل گروهی با سیستم 3-4-3 به میدان آمده و تغییری در ترکیب تیم خود ایجاد نکرده است و امیدوار خواهند بود که در این مرحله اولین ‌شگفتی‌ساز مرحله حذفی باشند.

ترکیب دو تیم به شرح زیر خواهد بود:

استرالیاترکیب استرالیا:
متئو رایان، عزیز بهیچ، کای روولز، هری سوتار، گتین جونز، جکسون ایروین، کیانو باکوس، رایلی مک‌گری، جردن بوس، برونو فورنارولی، مارتین بویل

اندونزیترکیب اندونزی:
آرناندو آری، الکان بگت، جوردی آمات، ساندی والش، شاین پاتیناما، جاستین هوبنر، ایوار جنر، آسناوی مانگکوالام، مارسلینو فردینان، رافائل استرویک، یعقوب سایوری

دیدگاه‌ها